رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مدعی شد تیمش برد ارزشمندی مقابل صنعت نفت آبادان کسب کرده است.
کد خبر: ۷۱۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 10 February 2019

رضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امروز برد بسیار اررشمندی کسب کردیم که آن را به مردم تبریز تقدیم می‌کنم. دوست داشتیم امروز هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. البته دست آنهایی که امروز آمده بودند را می‌بوسم. دست‌شان درد نکند. آنها از همان ابتدا پرانرژی تیم ما را تشویق کردند، اما با این وجود تیم ما نیاز دارد که یار دوازدهم در کنارش باشد. من امیدوارم در بازی‌های بعدی استقبال بیشتری صورت بگیرد.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: امروز بازی سنگینی داشتیم. ما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و بازیکنانم هرچه را که خواستیم، انجام دادند، البته به جز ضربات آخر. ما از دقیقه دو به بعد موقعیت گل داشتیم. همچنین صنعت نفت امروز برای یک امتیاز به میدان آمده بود. این تیم نشان داد که سرعت خوبی در انتقال بازی دارد. امروز هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند. البته با توجه به اینکه نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم، این مسئله باعث شد که استرس در عملکرد بازیکنان تأثیر خود را بگذارد و تیم تحت فشار قرار بگیرد.

مهاجری درباره شرایط زمین گفت: با توجه به سُر بودن زمین، توپ لیز می‌خورد و کنترل بازی سخت بود. به‌هرحال خدا را شکر که پیروز شدیم و این برد می‌تواند اعتمادبه‌نفس تیم را بالا ببرد. امیدوارم بتوانیم اعتماد تماشاگران را هم جلب کنیم و شاهد حضور بیشتر آنها باشیم.

وی تصریح کرد: هیچ تیمی نمی‌تواند در طول 90 دقیقه به یک شکل بازی کند، چرا که حریف هم فشار می‌آورد. امروز هم خارج از این قاعده نبود. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و به جز ضربات ایستگاهی که حریف از بازیکنان خلاق خود استفاده می‌کرد، توانستیم تیم صنعت نفت را کنترل کنیم و این اتفاق در طول 90 دقیقه رخ داد. ما سخت‌ترین نوع فوتبال را انتخاب کرده‌ایم. در واقع می‌توانیم در زمین خودمان بمانیم و از توپ‌های بلند استفاده کنیم، اما ترجیح می‌دهیم که پاسکاری داشته باشیم. امروز هم نسبت به دیدار با استقلال خوزستان 40 درصد پیشرفت داشتیم و فرصت‌های گل بیشتری هم به دست آوردیم که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. ما تلاش می‌کنیم که این شرایط را حفظ کرده و البته همچنان پیشرفت داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در واکنش به این پرسش که «چرا خالقی‌فر به عنوان مهاجم در ترکیب حضور دارد، اما همواره به عقب برمی‌گردد و به خط هافبک کمک می‌کند؟»، گفت: بخشی از این شرایط مربوط به ویژگی‌های این بازیکن و بخشی دیگر نیز خواسته کادر فنی است. در نیمه دوم احسان تأییدی در خط حمله قرار داشت و به خوبی دفاع حریف را تحت فشار گذاشت. به‌هرحال این نوع بازی خالقی‌فر هم تاکتیک است و هم شکل بازی خودش.

مهاجری درباره شرایط تأییدی گفت: ضربه‌ای که به او وارد شد، باعث شد که او را قبل از پایان بازی تعویض کنیم. در واقع اگر این کار را نمی‌کردیم، باید چند دقیقه پایانی را 10 نفره به کار ادامه می‌دادیم. او همچنان به لحاظ بدنی تحت فشار است، اما تا دو هفته آینده شرایط آرمانی را پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که تیمش موقعیت‌های گلزنی زیادی را در بازی امروز از دست داد، تصریح کرد: ما نیاز داریم که قدم به قدم جلو برویم و گام‌های خود را درست برداریم. خدا را شکر که شرایط فعلاً خوب است. تیم ما وقتی به حمله نیاز دارد، این کار را به خوبی انجام می‌دهد و می‌توانیم با تاکتیک‌های مختلف به میدان برویم.

به گزارش تابناک تبریز از تسنیم؛سرمربی ماشین‌سازی درباره شرایط یوسف سیدی اظهار داشت: او بازیکن خوبی است و روی عملکردش خیلی حساب کردیم، اما هیجان زیادی دارد و به نوعی کودک درونش زنده است. سیدی در دو بازی دوستانه قبلی به میدان رفت و امروز هم شرایطش بهتر شده بود و می‌توانیم در بازی با سپیدرود از او استفاده کنیم. در خصوص سالاروند هم باید بگویم که او هم به زمان نیاز دارد؛ درست مثل سایر بازیکنان تازه وارد. در نهایت اینکه من می‌خواهم که بازیکنانم پیشرفت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار