به گزارش تابناک تبریز، مراسم چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی راس ساعت ۹ صبح در سراسر کشور و همزمان در تهران با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط کریم منصوری از قاریان ممتاز بین المللی­ و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده اقشار مختلف مردم آغاز شد.

در این جشن پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم گلباران را بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام خواهند داد و عملیات نمایش هوایی و فرود چتربازان نیروهای مسلح نیز از دیگر برنامه‌های امروز است.

مردم ایران اسلامی به شکرانه جشن چهل سالگی انقلاب حضوری تماشایی و کم نظیر در راهپیمایی امروز دارند.

امروز همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که تـمامی شـهرها و روستاهای کشور، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

امروز ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضـور حماسـی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله 22 بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به‌نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، امام خـمـینی «ره» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری تـجـدیـد بیـعت می‌کنند.

 

راهپیمایی مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی با مشت‌های گره‌کرده و سردادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسرائیل" ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌کنند.

مردم تبریز نیز با حضور خود بار دیگر به همه جهانیان اثبات کردند که هرآنچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

سخنران ویژه مراسم راهپیمایی تبریز؛ سرلشکر امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.