فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تبریز:
امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه ما سختی و مشکلات داریم ولی هیچ‌گاه به دشمن لبخند نخواهیم زد، گفت: البته این دشمنی‌ها نه برای ما اولین است و نه در اسلام اول بوده، در هر صورت ما به دشمن لبخند نخواهیم زد و با اقتدار این سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذشت.
کد خبر: ۷۱۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 11 February 2019

به گزارش تابناک تبریز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بین مردم ولایتمدار تبریز با اهدای درود به روح پرفتوح امام و شهدای دفاع مقدس و تکریم جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس  با تاکید بر این موضوع که اذربایجان افتخار شیعه و افتخار ایران است اظهار کرد :تبریز قیور در 29بهمن 56چهلمین روز را پایه گذاشت و امروز در 22بهمن 97پرچم پر افتخار ایران را پرشکوه تر از هر جشن دیگری به اهتزاز درآورده است .


وی گفت :هویت تبریز و آذربایجان با غیرت و مردانگی ،آزادگی وطن خواهی ، میهن دوستی و دفاع از اسلام و قران و اهل بیت پیوندی ناگسستنی داشته و دارد .

امیر موسوی ابراز کرد: در طول این 40 سال تبریز و آذربایجان همواره مایه امید و تکیه‌گاه مستحکم بود که فقط در مبدا هشت ساله دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار شهید و ۲۳ هزار جانباز سهم مردم شجاع و ولایتمدار و با بصیرت استان آذربایجان‌شرقی در آزمون بزرگ الهی بود که الحمدالله از آن با سربلندی بیرون آمدند. 


فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد:در طول این چهل سال تبریز و اذربایجان همواره مایه روشنی چشم نقطه امید و تکیه گاه مستحکم انقلاب اسلامی ایران بوده است .

وی تاکید کرد :پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب ،تا به امروز 14هزارو 600روز  از انقلاب گذشته است که یک روز آن بدون مبارزه نبوده است و به فضل الهی در همه این مبارزه ها پیروز بوده ایم.

وی اضافه کرد : در این روز ها دشمنان ایران اسلامی با ایجاد فتنه ها و اعتلاف و مصیبت و جاهلیت و نفاق و ایجاد عاشورا و کربلا و تحریم جدید را بر ملت بزرگ تحمیل کرده است .
فرمانده کل قوا ابراز کرد:ملت ما با رهبری ولایت فقیه هر روز یک پیروزی جدید برای کشور ایجاد و ناکامی و عصبانیت جدید برای دشمنان ایجاد میکند.

 ملت بزرگ ایران سرافراز و پیروز است

وی اضافه کرد: 40 سال است که نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار روبه‌روی ملت ایستاده و ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز است به خود وعده فردا می‌دهد ولی با توجه به اینکه ما با خدا هستیم و خدا با ما است، از این‌رو فتح با ما بوده و خواهد بود.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه ما سختی و مشکلات داریم ولی هیچ‌گاه به دشمن لبخند نخواهیم زد، گفت: البته این دشمنی‌ها نه برای ما اولین است و نه در اسلام اول بوده، در هر صورت ما به دشمن لبخند نخواهیم زد و با اقتدار این سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذشت.ما به دشمن لبخند نخواهیم زد چون هزینه لبخند بیش از هزینه مقاومت است .همانطور که از دوران دفاع مقدس به شادی یاد میکنیم فرزندان نسل بعدی نیز از مقاومت و استقامت ما اینچنین یاد خواهند کرد .
وی افزود:دشمنان میداند که اسلام ناب اگر به گوش همه جهانیان برسد مبانی نظری نظام سلطه زیر سوال میرود .


پذیرفتن نظام سلطه به معنی پذیرفتن راه شیطان است و سرانجام شیطان نابودی است

موسوی با بیان اینکه نظام سلطه، دنیا را این چنین می‌خواهد تا همه از او پیروی کنند، افزود: بر همگان روشن است که استکبار از کشورهای مورد علاقه خود به گاو شیرده یاد می‌کند  و با این کار مشخص می‌کند که دیگران را چگونه دوست دارد.

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه البته شکست سیاسی استکبار  در مقابل نظام مقدس جمهوری  اسلامی صورت پذیرفته است، گفت: مهم‌ترین اتفاقی که در انقلاب صورت گرفته، استقلال و رهایی ملت از چنگال نظام سلطه بوده است و دشمن به خوبی می‌داند که اگر   این رفتار ما  برای دیگران الگو شود، فاتحه استکبار جهانی خوانده خواهد شد و نظام سلطه از این عاقبت وحشت دارد.

وی ادامه داد: البته دشمن این را نیز می‌داند که وقتی یک ملت اراده کند بر هر دشمنی پیروز می‌شود و هر مشکلی را پشت سر می‌گذارد، از این‌رو  ملت ایران به پیروی از حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) پرچم انقلاب اسلامی آنچنان محکم در دست خواهند گرفت که حتی اگر زخم‌های دشمن دست‌ و پاهای ما را تکه تکه کند هیچ اثری از ضربت دشمن نخواهند دید. 

سرلشکر موسوی تصریح کرد: باید به روح بلند شهدا و آزاد مردان و زنان درود فرستاده و همراه با خیل عظیم مردم بار دیگر با آرمان‌های امام تجدید عهد و با رهبر انقلاب تجدید بیعت می‌کنیم.

 

برچسب ها: 22 بهمن تبریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار