وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت ها تعدیل خواهد شد، گفت: در بحث نظارت مردم باید احساس کنند که با متخلف به طور جدی برخورد می شود، برخورد هم اعلام آمار ۵ هزار نفری از تشکیل پرونده نیست، بلکه ممکن است ۲ پرونده تشکیل شود اما این پرونده باید برای تخلف های اساسی باشد.
کد خبر: ۷۱۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 12 February 2019

  رحمانی در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار با اشاره به وضعیت فعلی بازار گوشت و مرغ، گفت: افزود: باید درباره کالاهای پرمصرف، همچون گوشت و مرغ تصمیمات شفاف و روشنی گرفته شود تا مطمئن شویم در دو ماه آینده با مشکلی مواجه نیستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت ها تعدیل خواهد شد، گفت: در بحث نظارت مردم باید احساس کنند که با متخلف به طور جدی برخورد می شود، برخورد هم اعلام آمار 5 هزار نفری از تشکیل پرونده نیست، بلکه ممکن است 2 پرونده تشکیل شود اما این پرونده باید برای تخلف های اساسی باشد.

او از دستور به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای تشدید نظارت خبر داد و افزود: در موقعیت هایی باید از مکانیزم بازار برای کنترل و نظارت استفاده کرد، در موقعیتی دیگر هم که از سوی عده‌ای طمع‌کاری وجود دارد، ما باید ورود کنیم و این هم باید محسوس باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار