تیم فوتبال استقلال تهران با شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی فاصله خود را با تیم های صدرنشین افزایش داد.
کد خبر: ۷۱۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 15 February 2019

ایرنا، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 15:30 دقیقه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در تبریز به مصاف هم رفتند.
اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش تراکتورسازی در دقیقه 53 موفق شد گل سه امتیازی و پیروزی بخش تیم خود را وارد دروازه استقلال کند.
دو تیم در نیمه نخست این بازی عملکرد پایاپایی داشتند اما با شروع نیمه دوم تراکتورسازی عملکرد هجومی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد تک گل این مسابقه را به ثمر برساند.
استقلالی ها با وجود اینکه یک گل از حریف خود عقب بودند هیچ برنامه ای برای جبران شکست نداشتند و حتی در دقایق پایانی بازی نیز این تراکتوری ها بودند که ضد حملات خطرناکی را روی دروازه سید مهدی رحمتی ترتیب دادند.
از نکات قابل توجه این مسابقه استقبال چشمگیر هواداران تبریزی از این دیدار بود.
وینفرد شفر برای این دیدار از سید مهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی در ترکیب خود استفاده کرد.
همچنین برای تراکتورسازی تبریز محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، احسان حاج صفی، دانیال اسماعیلی فر، اکبر ایمانی، مهدی مهدی پور، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و آنتونی استوکس به میدان رفتند.
قضاوت این دیدار برعهده اشکان خورشیدی است. داریوش شجاعیان از استقلال، اشکان دژاگه و اکبر ایمانی از تیم تراکتورسازی با کارت زرد داور جریمه شدند.
تراکتورسازی با این پیروزی 33 امتیازی شد و همچنان در جایگاه چهارم قرار دارد. استقلال نیز با 28 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ باقی ماند.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار