محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور طی پیامی به موضوع حاشیه سازی پایگاه خبری تحلیلی تبریز من واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۱۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 17 February 2019

در این پیام آمده است :

بنده قبلا در حوزه فوتبال استان کسی را که خللی در کارهای تیم‌های فوتبال تبریز ایجاد می کرد را به عنوان غضنفر فوتبال معرفی کردم و الان می خواهم دومین عامل را که شماری مشکلات برای فوتبال استان درست می کند را معرفی کنم.

پایگاه خبری تبریزمن که می خواهد با انتشار خبرهای کذب حاشیه سازی کند شرایطی را فراهم کرده است ‌که لازم نیست ما دیگر به فکر مسابقه و رقابت با رقیبان باشیم بلکه باید مواظب باشیم این غضنفر رسانه فوتبال ما را به حاشیه نکشاند .
من قدردان همه رسانه‌هایی هستم که به رسالت خود عمل می کنند و همکاری خوبی با باشگاه تراکتور دارند .
من فقط می‌خواهم به مردم آگاهی دهم که این نوشته ها کذب است و هدفی جز بازی رسانه ای با تراکتور ندارد.
هواداران فهیم تراکتور آگاه باشند این ها به افراد خاصی وابسته هستند و می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند و قاطعانه می گویم اگر دست از این حاشیه‌سازی‌ها بر ندارند این بار اسامی آنها را اعلام خواهم کرد اینبار رسما می گویم که به چه کسانی وابسته هستند و چه کسانی پشت پرده این هجمه ها هستند تا علیه تیم های تبریزی و به ویژه تراکتور مطلب نگاشته شود.
نمی دانم در این شرایط به تیم‌های رقیب فکر کنیم و یا به کسانی که احساس میکردیم یار ما هستند ولی افسوس که گل به خودی می زنند. باز روی صحبتم با همان غضنفر است به جای اینکه در شادی مردم شریک شوید می خواهید این پیروزی شیرین را به کام مردم تلخ نمایید.
ولی مطمئنا من این اجازه را به آنها نخواهم داد. من مطمئن هستم که مردم آذربایجان خود جواب این رسانه را خواهند داد.
من سوالی دارم شما به چه عنوانی خود را هوادار یا نماینده مردم می دانید؟
چه کسی شما را نماینده مردم انتخاب کرده است؟
ما کارهای خود را به صورت قانونی در ثبت شرکت انجام داده ایم. حال انتخاب ما کارمند باشد یا نباشد شما چرا باید به این حوزه ورود نمایید ؟ شما چه سودی از این کار خود خواهید برد؟
فکر می کنم شما احتمالا کسانی را مدنظر داشتید تا مدیرعامل باشگاه شوند اما آنها انتخاب ما نبودند و این به مذاق شما خوش نیامده است که چنین حاشیه سازی می کنید.
ما یک مجموعه خصوصی هستیم و کلیه موارد قانونی را در انتخاب هایمان رعایت می کنیم و بدون هیچ وابستگی مراحل کارهای خود را به صورت قانونی پیش می بریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار