کد خبر: ۷۱۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 18 February 2019

به گزارش تابناک تبریز، محرم محمدزاه در گفتگو با تابناک تبریز از نحوه اداره شورای شهر انتقاد کرد و گفت متاسفانه شورا وارد مباحث حاشیه ای میشود.

متن گفتگو ی محرم محمدزاده با تابناک تبریز به شرح زیر است:

تابناک تبریز:شرایط اقتصادی چه تاثیری بر مسائل شهری دارد؟

هر چیزی به اقتصاد وابسته است .امروز در جامعه شهری ،اگر شهروندی درامدی نداشته باشد چگونه میتواند کاری سود اور برای شهرمان انجام دهد .چگونه میتواند به کار ساخت و ساز بپردازد .

امروز هیچ فردی پولی را که با ان نیاز های خانواده خود را تامین میکند را در عرصه ساخت و ساز به کار نمیگیرد.

در نتیجه این شرایط چنان وضع اقتصادی به وجود می اید که نه تنها برای شهرمان منفعت و سودی نمی اورد ،بلکه باعث تخریب شهرمان نیز میشود .

اگر سطح درآمد مردم زیاد باشد و از اقتصاد پیشرفته ای برخوردار باشیم ، قطعا به شهر پیشرفته ای تبدیل میشویم .

تابناک تبریز:شهردارتبریز روز یکشنبه در جلسه بررسی عملکرد بودجه سال 97 خطاب به شورای شهر گفت: یک ماه است که بودجه سال 98به صحن شورا ارائه شده و هنوز بررسی ها شروع نشده و 2 روز زمان برای بررسی بودجه سال 98 باقی مانده است چگونه میخواهید در این دو روز بررسی های لازم را انجام دهید.شما این صحبت هارا چگونه ارزیابی میکنید : اداره جلسات ضعیف است و بیشتر به مسائل حاشیه ای پرداخت می شود، سه شنبه نیز با ادامه این روند و توجه به حاشیه ها به اتمام می رسد.

 

تابناک تبریز:در مورد تعرفه عوارض محلی سال 98 که امروز در صحن شورا بررسی شد چه نظری دارید:

با توجه به اینکه فرمانداری ایراداتی از این تعرفه گرفته بود چند مورد آن تصویب شد و تعدادی از موارد باقی ماند و قرار شد تعدادی کارشناس متخصص این موارد را بررسی کنند .میتوان گفت دقتی در جلسه وجود ندارد و اداره جلسه بسیار ضعیف است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار