آیت الله «محمد مؤمن» عضو مجلس خبرگان رهبری، به دلیل بیماری دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۷۱۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 21 February 2019
به گزارش «تابناک» آیت الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فق‌های شورای نگهبان که از مدتی پیش در بستر بیماری بود، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. آیت الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فق‌های شورای نگهبان به‌دلیل مشکلات مغزی و تنفسی از جمعه ۳۰ آذرماه در بخش آی‌سی‌یوی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد و از ۸ دی ماه برای پیگیری روند درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافته‌بود.

آیت الله محمد مؤمن متولد سال ۱۳۱۹ در قم بود و از سوابق وی می‌توان به عضویت مجلس خبرگان رهبری، عضویت شورای عالی قضایی، نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضویت شورای عالی سیاستگذاری و رئیس حوزه علمیه قم، عضویت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضویت مجمع جهانی اهل بیت (س)، عضویت هیئت امنای دانشگاه قم و ریاست دادگاه عالی قم، را برشمرد.

آیت‌الله محمد مؤمن، تحصیلات مقدماتی را در قم و ابتدا در مکتب خانه و سپس در «مدرسه جامع تعلیمات دینی» گذراند و همزمان به تحصیل در حوزه علاقه‌مند شد. وی با بهره‌گیری از اساتیدی، چون امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی، علی مشکینی، شیخ مرتضی حائری و سید محمدرضا گلپایگانی به درجه اجتهاد دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :