سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: از بازیکنان خواستم سخت کار کنند تا بعد از این بازی استراحت خوبی برایشان در نظر بگیریم.
کد خبر: ۷۲۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 13 March 2019
جرج لیکنز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پدیده،‌ گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. در این بازی نقی‌زاده را در اختیار نداریم. احسان حاج صفی هم مصدوم بود که شرایطش معلوم نبود. امیدوارم در بازی فردا از او استفاده کنیم. آخر سال است و کار سخت می‌شود. از بازیکنان خواستم سخت کار کنند تا بعد از این بازی استراحت خوبی برایشان در نظر بگیریم.

وی افزود: خبر کذبی در رسانه‌ها مطرح شده بود که قرار است لی اروین برای ما بازی کند اما او در این مسابقه هم در لیست باشگاه حضور نخواهد داشت. اخباری که در رسانه‌ها مطرح می‌شود برای شما، من و لی خوب نیست باید ارتباط مستقیم خودمان را داشته باشیم. برای این چنین صحبتی را مطرح می‌کنم که اخبار کذبی مطرح می‌شود. همه ما موفقیت تراکتورسازی را می‌خواهیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد:‌ الان نمی‌توانم در مورد شرایط تاکتیکی تیم صحبت کنم. پدیده تا به الان فقط 11 گل دریافت کرده و 22 گل به ثمر رسانده است. آنها یک تیم خوب هستند. الان همه تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند. مربی بدنساز ما 3 سال در پدیده کار کرده است. در این مسابقات شرایط فعلی تیم‌ها مهم است که چه شرایطی دارند و چطور از موقعیت‌های خود استفاده می‌کنند. در بازی دیروز یونتوس و اتلتیکو مادرید دیدید که چطور یک بازیکن توانست در تیم خود تغییر ایجاد کند. 

وی در مورد اینکه اروین قبل از غیبتش شرایط خوبی داشت، گفت: این اتفاقات که رخ داد من در تراکتورسازی حضور نداشتم. الان در تیم هستم و با پتانسیل موجود کار می‌کنم. اگر ببینیم هر بازیکنی شرایط بازی ندارد از او نمی‌توانم استفاده کنم. چه اروین باشد چه هر بازیکنی دیگری. وقتی 3-4 ماه از تمرین دور باشید وزن شما بالا می‌رود. برای او یک برنامه فشرده در نظر گرفتم. او باید خودش هم سخت کار کند. نمی‌توانیم در مورد این بازیکن ریسک کنیم.

لیکنز در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌ها و رقیبان در حال هجمه علیه تراکتورسازی هستند و او چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات دارد،‌گفت: شغل من در حال حاضر مربیگری در تراکتورسازی است. شما نگاه کنید که تیم‌های بالای جدول چند امتیاز مقابل حریفان پائین جدول از دست دادند. همانطور که می‌دانید خیلی از عوامل در نتیجه گیری تاثیر دارد. بازی بعدی ما مقابل پدیده بالانشین است. بازی‌های بعدی ما هم مهم هستند. الان حریفان ما در آسیا حضور دارند و ممکن است آنها خسته شوند و بازیکن مصدوم بدهند. فقط جسمم اینجا نیست. با قلبم در اینجا حضور دارم تا بتوانم عاشقانه کار کنم و برای رسیدن به هدفی که دارم تلاش کنم. برخی مسائل که بیان می‌شود مثل موضوع بازی کردن اروین برای ضربه زدن به ما است. برای همین در این مورد صحبت کردم تا همه چیز شفاف شود. خیلی تلاش کردیم به جایگاه فعلی برسیم و دوست نداریم از بیرون به ما صدمه بزنند. همه کار کردیم. می‌خواهیم قوی تر شویم.

وی افزود:‌از راه دور آمدیم سخت کار می‌کنیم و باید راهمان را ادامه دهیم تا ببینیم به اهدافمان می‌رسیم یا نه. باشگاه جدید است واز حضور ما دو ماه می‌گذرد. ما یک برنامه کوتاه مدت در این فصل داریم و یک برنامه بلند مدت هم برای فصل بعد داریم. الان سالن کنفرانسی که اینجا ایجاد شد یک اتفاق تازه برای باشگاه است. تراکتورسازی به سوی حرفه‌ای شدن حرکت می‌کند و باید به تلاشمان ادامه دهیم. ما سخت کار می‌کنیم و نمی‌خواهیم خیلی زود جلو برویم. برای پریدن به یک ارتفاع 2 متری ابتدا باید 50 سانتیمتر بپریم و سپس با تمرین پرشمان را بلندتر کنیم و گرنه خیلی زود می‌افتیم. به عنوان توریست به اینجا نیامدم. می‌دانستم چقدر مسئولیت سنگینی دارم. باید سخت تلاش کنم تا به جایگاهی که می‌خواهم برسیم.

لیکنز در ادامه تأکید کرد: در اینجا هواداران پر شوری حضور دارند. خیلی خوشحالم در تیمی کار می‌کنم که خط هجومی قدرتمندی داریم. به بازیکنان دوست ندارم دشمن درست کنیم. نباید رسانه‌ها مقابل ما قرار بگیرند. خیلی افراد به خاطر موفقیت ما و حرکت رو به رشدمان حسادت می‌کنند. قطعا در زندگی همه علاقمند به موفقیت شما نیستند. در مورد تراکتورسازی هم شرایط همینطور است. همیشه تلاش کردم بازیکنان بدون استرس کار کنند. دوشنبه با اعضای باشگاه جلسه داشتم و گفتم اگر می‌خواهیم به اهدافمان برسیم باید قدم به قدم پیش برویم. ما نقاط ضعف و قوتی داریم. همه می‌توانند نقاط ضعف و قوت ما را ببینند. فردا بازی می‌کنیم سپس همه یک هفته به مرخصی می‌روند و بعد از آن کارمان را در ادامه مسیر دنبال می‌کنیم.

وی افزود: دوست داریم به تصمیم فدراسیون احترام بگذاریم. هر ساعتی که بگویند ما بازی می‌کنیم. محمدرضا زنوزی تصمیم نگرفت که بازی جمعه برگزار شود. همه دوست داشتیم بازی جمعه برگزار شود. مدیرعامل و مالک باشگاه تلاش کرد بازی روز جمعه انجام شود. همه ما بلیت‌هایمان را برای روز شنبه گرفتیم و منتظر انجام بازی در روز جمعه بودیم. می‌دانم قبل از شروع سال جدید همه درگیری و مشکلات خاص خودشان را دارند اما از هواداران می‌خواهیم به ورزشگاه بیایند و ما را در این بازی سخت همراهی کنند. این ما نبودیم که دوست داشتیم پنج‌شنبه بازی کنیم. در نهایت سازمان لیگ در این مورد تصمیم گیری کرد. اگر خیلی به این مسائل حساس شویم استرس به ما وارد می‌شود. باید با انرژی مثبت کار کنیم و برای موفقیت تلاش کنیم. متوجه شدم بهترین و پر شورترین هواداران را داریم. هواداران از یک فرد خاص حمایت نمی‌کنند بلکه عاشق تیمشان هستند. رقابت ما با 4 تیم بالای جدول آسان نیست. شاید روزی برسد که بتوانیم قهرمانی را به آنها هدیه بدهیم. 5 تیم در کورس هستند و هر کدام می‌توانند قهرمان شوند. این یک چالش بسیار جذاب است. اینکه اختلاف تیم‌ها بسیار کم است لیگ را زیبا کرده است. سپاهان یک بازی عقب افتاده دارد که آنها می‌توانند با کسب نتیجه در آن بازی اختلاف خود را کمتر هم کنند. در پایان صحبت‌هایم برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم. 

 

گل‌محمدی: متأسفانه برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ خوب نبود

سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت: : متأسفانه برنامه‌ریزی بازی‌ها خوب نبود و ما نه تنها این بازی بلکه هفته‌های گذشته نمی‌دانستیم با تیم ذوب‌آهن در چه زمانی بازی داریم.
گل‌محمدی: متأسفانه برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ خوب نبود

به گزارش تابناک تبریز، ‌یحیی گل‌محمدی نیز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پدیده، گفت: خاطرات خوبی از تراکتور و مردم تبریز دارم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و جوانمردانه‌ای باشیم. با توجه به وضعیت جدول، بازی فردا، یکی از بازی‌های مهم تیم به حساب می‌آید، ما تمرینات خوبی داشتیم و می‌دانیم که فردا مقابل تیم خوب و تقویت شده‌ای بازی داریم که نتایج خوبی کسب کرده است.

وی افزود: با توجه به این که تراکتورسازی بازیکنان خوب و سرشناسی دارد، بازی مقابل این تیم تجربه خوبی برای بازیکنان ما به حساب می‌آید. دژاگه و شجاعی از بازیکنان خوب به لحاظ فنی و اخلاقی به حساب می‌آیند و امیدوارم بازیکنان بتوانند بهره لازم را از این مسابقه ببرند. امیدواریم این بازی برای هواداران تراکتور هیجان و کیفیت خوبی داشته باشد و فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم خواهیم بود.

گل‌محمدی افزود: ما در یارگیری ابتدای فصل چند بازیکن از لیگ یک گرفتیم که همه آن‌ها توانایی خودشان را نشان دادند و هزینه‌ای که برای تیم ما شد در مقایسه با تیم‌های دیگر بسیار کم‌تر بود و فکر نمی‌کنم بیش‌تر از ده میلیارد هزینه کرده باشیم. در نیم‌فصل اول مشکلات زیادی برای پرداخت هزینه داشتیم اما با اراده‌ای که بازیکنان نشان دادند و حمایتی که هواداران داشتند در سخت‌ترین شرایط به کمک ما آمده بودند و آن عاملی شد تا روند خود را حفظ کنیم و خدا را شکر در تیم‌های اول جدول هستیم. امیدواریم با کسب امتیازهای لازم جواب حمایت هواداران خود را بدهیم.

سرمربی پدیده شهرخودرو گفت: افراد زیادی برای تیم پدیده شهرخودرو زحمت کشیده‌اند و مهاجری نیز زحمات زیادی برای پدیده شهرخودرو کشیده است و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی گفت: ما با توجه به نتایجی که گرفته‌ایم، توقع‌مان این بود که امکانات خوبی در اختیار داشته باشیم و اتفاق خوبی که در باشگاه افتاد آمدن آقای حمیداوی بود. با حضور او عمده مشکلات ما حل شد و اگر او در آن مقطع از ما حمایت نمی‌کرد کار ما به مشکل بر می‌خورد و شاید این تیم تاکنون منحل شده بود و جا دارد از طرف خودم و بازیکنان از او تشکر کنم.

گل‌محمدی افزود: کار تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود، چرا که تیم‌ها شناخت خوبی نسبت به هم دیگر پیدا می‌کنند و ما هم در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان خوبی گرفتیم و بازیکنان حال حاضر تیم کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند. در طول هفته بازی‌های سختی داشتیم و با هدف و تلاش بیش‌تر امیدوارم به هدف‌مان که کسب سهمیه آسیا است برسیم.

او در ادامه درباره زمان بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: متأسفانه برنامه‌ریزی بازی‌ها خوب نبود و ما نه تنها این بازی بلکه هفته‌های گذشته نمی‌دانستیم با تیم ذوب‌آهن در چه زمانی بازی داریم. این برنامه‌ریزی برای فوتبال ما جالب نیست و این خوب نیست چند روز تا شروع مسابقه برنامه‌ها تغییر کند. ما در این فصل حدود چهارصد بلیت‌مان را لغو کردیم. متأسفانه سال بدی را از این بابت پشت سر گذاشتیم. تبلیغات محیطی و حق پخش را که به باشگاه‌ها نمی‌دهند نباید به باشگاه‌ها این‌گونه هم ضربه بزند. من مربی را سراغ ندارم که از برنامه راضی باشد. این مشکلات زیاد شده است و فتاحی باید فکری به حال این موضوع کند و برنامه‌ریزی‌ها را دقیق‌تر انجام دهد؛ چرا که این موضوع به ماهیت و کیفیت لیگ ضربه می‌زند.

یحیی گل‌محمدی گفت: هر دو تیم دوست داشتند این بازی در جمعه برگزار شود و این موضوع به ضرر هر دو تیم شد. این موضوع خواسته مربیان تیم ملی بود که این بازی یک روز زودتر برگزار شود. بازی کردن مقابل هواداران تراکتور سخت است و هدف ما گرفتن سه امتیاز است. تیم ما تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برای امتیاز بازی می‌کنیم و اگر یک امتیاز هم از تیم تراکتور بگیریم یک برد به حساب می‌آید. با توجه به کیفیت خوبی که تراکتور دارد بازی سختی در پیش داریم اما ما هم از پیش بازنده نیستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار