با حضور معاون استاندار؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در دوازدهمین جلسه هيأت انديشه‌ورز استان که در دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: مباحث مطرح شده در این هیأت، هشداری به مسئولان در خصوص وجود آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۷۲۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 13 March 2019

 علیار راستگو با اشاره به اینکه موضوع آسيب‌هاي اجتماعي در شوراي فرهنگ عمومي و كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد، افزود: ویژگی هيأت انديشه‌ورز استان این است که به صورت تخصصی و علمی به این مسائل می‌پردازد و برای حل آنها، به شوراهای تصمیم‌گیری راهکار می‌دهد.

وی با تأکید بر تشکیل منظم و مستمر جلسات این هیأت، گفت: طرح آسيب‌های اجتماعی و بررسي جوانب مختلف آنها در اين جلسات به نوعي گوشزد كردن وجود اين آسيب‌ها در جامعه به مسئولان مرتبط است.

رئيس دانشگاه تبريز هم در این جلسه با اشاره به اینکه مشكلات جامعه راهكارهاي علمي دارد، گفت: استفاده از متخصصان دانشگاهی در مدیریت و حل آسیب‌های اجتماعی نتیجه بهتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمارهای اجتماعی باید مورد تحلیل قرار گیرند، افزود: تشکیل کارگروه‌های ویژه ذیل هیأت اندیشه‌ورز می‌تواند به یافتن راهکارهای علمی برای آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

در این جلسه که با حضور استادان و نخبگان دانشگاهی و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان تشکیل شد، موضوع آسیب اجتماعی تحقیرشدگی مورد بحث، جمع‌بندی و ارائه راهكار قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :