شهردار تبریز:
شهردار تبریز با اشاره به سیاست های تشویقی و حمایتی شهرداری تبریز از تاکسیرانان گفت: هزینه معاینه فنی تاکسی های شهر تبریز در سال آینده رایگان است.
کد خبر: ۷۲۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 17 March 2019

به گزارش تابناک تبریز،  ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز گفت: در راستای حمایت از رانندگان تاکسی و باتوجه به افزایش قیمت برخی اقلام مرتبط با خودرو تصمیم گرفته ایم معاینه فنی تاکسی های تبریز رایگان شده و هزینه ای از رانندگان اخذ نشود.

وی ادامه داد: ۳۵ درصد از هزینه معاینه فنی که بالغ بر ۳۶۹ میلیون تومان می شود توسط بخش خصوصی و مراکز معاینه فنی و همچنین ۶۵ درصد مابقی که بالغ بر ۶۸۶ میلیون تومان است، توسط شهرداری تبریز پرداخت می شود تا هزینه ای از رانندگان تاکسی در قالب معاینه فنی در سال آینده اخذ نشود.

شهین باهر با اشاره به اینکه این اقدام گام مهمی در راستای حمایت از رانندگان است، ادامه داد: همچنین رایگان شدن معاینه فنی تاکسی ها در جهت کاهش آلودگی هوا نیز موثر است.

گفتنی است امروز لایحه عقد قرارداد مشارکتی فی مابین شهرداری تبریز و هریک از مراکز معاینه فنی فعال در تبریز جهت اجرای مستمر معاینه فنی تمام تاکسی های فعال تحت نظارت سازمان تاکسیرانی تبریز بدون دریافت هزینه با اکثریت آرا تصویب شد.

با پیشنهاد شهردار تبریز و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، معاینه فنی تاکسی های شهر تبریز در سال آینده رایگان شد.

گفتنی است در جلسه امروز شورای شهر، لایحه پرداخت قسمتی از هزینه سرویس مدارس استثنایی تبریز به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :