چهار واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه‌گذاری دو هزار و 260 میلیارد ریال با حضور محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرک‌های صنعتی تبریز4، آخولا و عالی‌نسب به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۲۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 18 March 2019

 به گزارش تابناک تبریز،در این واحدها که در زمینه تولید پارکت، دیوارپوش، درب‌های ضدسرقت، قوطی و درب قوطی کنسرو و آبلیمو ایجاد شده‌اند در مجموع برای 407 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت همچنین از یک واحد تولیدی با سرمایه گذاری یک‌هزار میلیارد ریال و اشتغال 385 نفر در شهرک صنعتی عالی‌نسب بازدید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح این واحدها، گفت: علی‌رغم کاستی‌ها، تلاش می‌کنیم که تولید، اشتغال و رونق اقتصادی در سال آینده به مراتب بهتر از امسال باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هم از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی و 10 هزار میلیارد تومان از منابع داخلی بانک‌ها برای تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، توسعه و نوسازی صنایع و توسعه مراکز فناوری کسب‌وکار در سال آینده خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار