استاندار آذربایجان شرقی در پیام نوروزی سال 1398:
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1398 خورشیدی، از اقشار و گروه‌های مختلف استان خواست تا برای بهبود وضعیت جامعه در سال جدید و تقویت فضای نشاط و امیدواری تلاش خود را بیشتر کنند.
کد خبر: ۷۲۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 21 March 2019

 دکتر محمدرضا پورمحمدی با تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت به مردم استان، گفت: امیدوارم سال جدید سالی توأم با خیر و برکت و سعادت و سلامت برای همه هموطنان عزیز به‌ویژه مردم شریف آذربایجان شرقی باشد.

وی همچنین با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر، به روایتی از آن حضرت درخصوص اهمیت زمان‌شناسی و نگاه به گذشته، حال و آینده اشاره کرد و گفت: تغییر و تبدیل سال، فرصت مناسبی برای ارزیابی گذشته در زندگی فردی و اجتماعی، مرور موفقیت‌ها و ناکامی‌ها و درس گرفتن برای آینده است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته موفقیت‌های بزرگی برای کشور به دست آمده است، افزود: در عین حال مشکلات و دشواری‌هایی هم داشته‌ایم که باید با آسیب‌شناسی آنها، بتوانیم مشکلات را در آینده کاهش دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید موقعیت کنونی را بشناسیم و برای آن برنامه داشته باشیم، گفت: امروز با سختی‌ها و فشارهایی که ناشی از تحریم‌های ظالمانه است روبه‌رو هستیم و زمان‌شناسی اقتضا می‌کند که برای عبور از این پیچ تاریخی تدبیر کنیم.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت پیشرفت، تعالی و سعادت جامعه در گرو تلاش و تدبیر انسان‌هاست، افزود: باید از تحول طبیعت درس بگیریم و با تغییر و دگرگونی در درون خود و زدودن خصلت‌های منفی به سمت اصلاح جامعه حرکت کنیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: بهار، مسیر اعتدال است و اگر به دنبال موفقیت هستیم باید در همه شئون زندگی مشی اعتدال را در پیش بگیریم.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تلاش مضاعف و عزم جدی آحاد مردم برای رسیدن به آینده‌ای روشن، اظهار داشت: مردم ما در روزهای سخت همواره همبستگی و همدلی خود را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: محور اصلی این بیانیه، تلاش بیشتر و خوش‌بینی و امید به آینده است که تحقق آن با جدیت و اهتمام در استان پیگیری می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن نسل جوان، گفت: با وجود این تلاش‌ها، آینده از آن ملت ایران و جوانان تلاش‌گر ماست.

 

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد برای راه‌اندازی کمپین‌های اجتماعی در جهت ایجاد امیدواری در جامعه، از همه گروه‌های مراجع و صاحبان تریبون در جامعه اعم از روحانیون، فرهنگیان، اساتید، هنرمندان، ورزشکاران و کارآفرینان خواست تا آنها هم به عرصه بیایند و دست در دست هم فضای امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند.

پورمحمدی همچنین با اشاره به اینکه پیشرفت جامعه در گرو رونق اقتصادی و اشتغال است، بر اهتمام و جدیت صنعت‌گران و تولیدکنندگان در این مسیر تأکید کرد.

وی از کارکنان دولت نیز خواست تا در سال جدید بیش از پیش در خدمت مردم و ولی‌نعمتان انقلاب باشند تا در سایه تلاش آنها خوش‌بینی و امیدواری مردم به آینده کشور افزایش یابد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا سال 98 بهتر از سال 97 باشد، افزود: همه آحاد جامعه باید در این راستا تلاش کنند، چرا که به گفته بزرگان دینی، کسی که دو روزش یکسان باشد زیان‌کار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار