پیام استاندار به مناسبت روز پاسدار و جانباز؛
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز پاسدار و جانباز، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی، پاسداران را مدافعان تیزبین نظم، آرامش و امنیت کشور خواند.
کد خبر: ۷۳۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 09 April 2019

 متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

نام‌گذاری سوم شعبان، سالروز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان روز پاسدار، فرصت مغتنمی برای بازخوانی و یادآوری حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های پاسداران حریم حرمت قرآن و ولایت و مدافعان تلاش‌گر و همیشه‌بیدار امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

پاسداران عزیز، مدافعان تیزبین نظم، آرامش و امنیت کشور در سراسر عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی بوده و در سال‌های اخیر نیز با تمام توان در مبارزه با گروه‌های سلفی و تکفیری، اقتدار خویش را به جهانیان نشان دادند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیز به پاس‌داشت ایثار و از جان گذشتگی سردار رشید کربلا، بهانه‌ای است تا در این روز عزیز، سر تعظیم در برابر رشادت‌های جانبازان غیور فرود آوریم؛ مردان بزرگی که تبلور ایمان، خلوص، ایثار و پایداری در راه رضای حق تعالی هستند و اسطوره‌های مقاومت و فداکاری را تجسم عینی بخشیده‌اند.

رژیم جنایت‌کار و درمانده آمریکا، در اقدامی مضحک، نام سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده و کسانی را که علیه تروریست‌ها می‌جنگند تروریست می‌نامد که البته آزادی‌خواهان جهان به هیچ وجه این اباطیل را باور نخواهند کرد.

اینجانب با تبریک اعیاد فرخنده ماه شعبان و روزهای بزرگداشت مقام پاسدار و جانباز به تمامی پاسداران ایران اسلامی به ویژه لشکر همیشه‌پیروز عاشورا و جانبازان سرافراز و خانواده‌های این عزیزان، اقدام غیردیپلماتیک دولت آمریکا را محکوم می‌کنم و یقین دارم به حکم وعده الهی، پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود و استکبار و ایادی آن در پستوی تاریخ دفن خواهند شد.

محمد رضا پورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار