عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز تاکید کرد:
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز گفت: تشکیل دبیرخانه همایش کشوری «تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران امری ضروری است.
کد خبر: ۷۳۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 10 April 2019

سعید نیکوخصلت در جلسه کمیته علمی اولین همایش کشوری نقش مدیریت شهری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ضمن تقدیر و تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی در جهت برگزاری این همایش به بیانیه مقام معظم رهبری که در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی صادر کردند، اشاره کرد و آن را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

نیکوخصلت خاطرنشان کرد: نقش مدیران شهری، اساتید دانشگاه، فرهیختگان، صاحب نظران در پیشبرد این بیانیه بسیار مهم است و همه باید با تدوین برنامه‌های مدون و زمان‌بندی شده در راستای اثرگذاری مثبت آن گام برداریم تا سایر شهرهای کشور نیز از دستورالعمل های حاصل شده از این همایش نهایت بهره را ببرند.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز خود را موظف می‌داند در تحقق آرمان‌های این بیانیه تمام تلاش خود را انجام دهد .

سفارش محور حرکت کردن موضوعات همایش به دانشگاههای استان و استفاده از عبارت شهرهای پایدار در عنوان این همایش از دیگر پیشنهادات این عضو شورای شهر تبریز در جلسه کمیته علمی بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :