معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تسریع در عملیات اجرایی خط انتقال اتیلن پتروشیمی تبریز شد.
کد خبر: ۷۳۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 11 April 2019
علی جهانگیری در جلسه تخصصی بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی خط انتقال اتیلن پتروشیمی تبریز با تأکید بر رعایت مؤلفه‌های موردنیاز فنی و زیست‌محیطی در اجرای این خط گفت: رعایت الزامات فنی و زیست‌محیطی از پیش‌شرط‌های اجرای این پروژه است و همه باید برای تحقق دقیق این الزامات هماهنگ عمل کنیم.

وی، بهره‌برداری کامل از ظرفیت تولیدی شرکت پتروشیمی تبریز و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای جدید را از مزیت‌های اتمام این پروژه عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه در کنار توسعه صنعتی شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدیدی در مجموعه فوق خواهیم بود.

جهانگیری صرفه‌جویی ارزی حاصل از اجرای این پروژه را نیز یادآور شد و گفت: بدون شک تحقق برنامه‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی نقش برجسته‌ای در امر صادرات داشته است و می‌توان از این مسیر صرفه‌جویی ارزی قابل‌توجهی را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی تبریز را نیز مورد تأکید قرارداد و گفت: انتظار داریم مدیران ارشد این مجموعه با نگاه ملی به اقدامات توسعه‌ای بنگرند و با به حداقل رساندن ریسک و هزینه، برنامه‌های خود را ادامه دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :