جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد،‌ شاگردانش با اشتباهات خود هدایایی را به تیم سپیدرود تقدیم کرده‌اند.
کد خبر: ۷۳۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 12 April 2019

جرج لیکنز پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل سپیدرود رشت در نشست خبری اظهار داشت: اول از همه به تیم حریف به خاطر پیروزی بزرگ و آنالیز و برنامه‌ای که برای این بازی داشتند، تبریک می‌گویم. همان‌طور که می‌دانید به خاطر شرایط جوی و زمین چمن مصنوعی می‌دانستیم این بازی می‌تواند سخت باشد و همین اتفاق هم افتاد.

وی افزود: همان‌طور که گفته بودم ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به خوبی می‌دانستیم امروز بازی سختی داریم. ما در یک صحنه یک گل به حریف هدیه دادیم و بعد هم تا خواستیم به خودمان بیاییم یک گل دیگر به سپیدرود هدیه دادیم. همان‌طور که می‌دانید فروزان سیوهای خوبی در بازی‌های قبل داشت، اما امروز، او روز بدی داشت. ما در این بازی هدایای زیادی تقدیم حریف کردیم و نباید در فوتبال این اتفاق بیفتد. تمام تلاش‌مان این است در بازی بعدی که در تبریز است، این اتفاقات تکرار نشوند.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره اینکه آیا از عملکرد تیم سپیدرود غافلگیر شده است، گفت: سورپرایز خاصی نبود. سپیدرود همان عملکردی را ارائه کرد که ما می‌دانستیم و همان چیزی بود که انتظارش را داشتیم. روز گذشته به بازیکنانم هم گفته بودم بازی سختی است و نباید به تیم حریف هدیه بدهیم. باید تمرکزمان روی تیم خودمان باشد. این را هم در نظر داشته باشید که ما چند فرصت خیلی خوب هم از دست دادیم، ولی الان این انتقاد را باید به تیم خودمان داشته باشیم. نباید اشتباهات را در تیم‌مان داشته باشیم و باید به سطح خیلی بالا برسیم. همان‌طور که می‌دانید من مسئولیت تیم تراکتورسازی را دارم و به سپیدرود کاری ندارم. ما امروز خودمان به سپیدرود امتیاز دادیم. وقتی در را  باز کنید آنها وارد می‌شوند و استفاده می‌کنند. به نظرم بعضی وقت‌ها خوب است که این اتفاقات در زندگی آدم بیفتد و تجربه شود.

لیکنز در واکنش به ارائه آمار بازی از سوی خبرنگاری و اینکه با توجه به این آمار به نظر می‌رسد تیم تراکتورسازی غافلگیر شده است، عنوان کرد: من موافق این نیستم که ما غافلگیر شدیم. اینها فقط مسائل آماری است. دفاع ما در این بازی مانند این بود که درها را باز گذاشتیم و آنها هم استفاده کردند. امروز اتفاقی که افتاد و آمار هم آن را می‌گوید این است که ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. به نظرم ما باید انتقادهایی که به تیم‌مان وارد است، بپذیریم. باید مشکلات را از بهبود دهیم و روز به روز بهتر شویم. هیچ موقع آمار در بازی نمی‌تواند نتیجه را رقم بزند. من به تیم سپیدرود هم تبریک گفتم، اما دیدید که گل‌ها چطور زده شدند. وقتی در زندگی زمین می‌خوردید، مهم این است که بلند شوید. زندگی همیشه لبخند زدن و اتفاقات خوب نیست. من از دو هفته پیش گفته بودم این بازی سخت است. این بازی‌های بزرگی است که باید از آن امتیاز کسب کنیم. همیشه بازی با سپاهان و پرسپولیس بزرگ نیست و این بازی‌هایی است که ما باید از آن امتیاز کسب کنیم. همان‌طور که من از قبل گفته بودم.

وی در واکنش به این پرسش که به نظرش با این شکست تیم تراکتورسازی می‌تواند همچنان امیدی به قهرمانی داشته باشد، تصریح کرد: من هیچ وقت نگفتم که قرار است قهرمان شویم! این چیزی است که شما گفته‌اید. من هیچ وقت نگفته‌ام. چیزی که باید ببینید دور دست‌ها نیست. ما باید روبه‌رو را ببینیم، باید بازی هفته بعد را ببینیم، نه اینکه چند هفته بعد را. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و این را بدانید که کاری که ما کردیم خیلی بزرگ بود. ما پنج امتیاز از سه تیم عقب بودیم و توانستیم در این چند هفته این عقب‌افتادگی را جبران کنیم. ما امروز نتوانستیم عملکرد خوبی در خط دفاع و حمله داشته باشیم و این درس بزرگی بود که ما از این بازی برای زندگی خودمان گرفتیم.تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار