دو کاپیتان تیم ملی ایران امروز پست مشترکی را در اینستاگرام منتشر کردند و در آن از انگیزه هایشان برای رسیدن به موفقیت همراه تراکتور نوشتند.
کد خبر: ۷۳۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 14 April 2019

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم ملی ایران به همراه احسان حاج صفی و ساسان انصاری و دیگر بازیکنان این تیم بعد از شکست این تیم در رشت برابر سپیدرود که با حواشی برای آن ها همراه بود، امروز پستی مشترک را در اینستاگرام منتشر کردند. در متن این پست که عکسی دسته جمعی از رختکن تراکتور بعد از یکی از بردهای این فصل آن ها است نوشته شده است:«همه ما در زندگیمان روزهای خوب و بد زیادی داشتیم و همیشه زندگی آنگونه که خواست و علاقه ما بوده پیش نرفته ولی همیشه کسی یا کسانی می توانند از پس مشکلات برآیند که با شهامت و صبر و با تدبیر با مشکلات مقابله کنند.

 

هنوز 5 بازی باقیمانده و این 45 دقیقه شاید مدت زمان تولد یک نوزاد باشد و چشم گشودنش به دنیا و این یعنی زندگی جاریست و امید به آینده در دلهایمان . چه خوب است الگویی باشیم برای دیگران در فوتبال ایران که با انسجام و در کنار هم ایستادن و قوت بازوهای خودمان و بدون دخالت ابر و باد و مه و خورشید و... هم می توان موفق بود و هم به موفقیت رسید.»

 

این پست را البته با توجه به اتفاقاتی که در هفته های اخیر افتاده است هم می توان تحلیل کرد. در این پست و در بخشی از آن آمده است که ما با در کنار هم ایستادن و انسجام تیمی و قوت بازوی خود موفقیت را می خواهیم نه با ابر و باد و مه خورشید و ... و این می تواند اشاره کنایه‌ای به تیم های دیگر مدعی قهرمانی باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :