شورای عالی بیمه جدول کامل نرخ حق بیمه خودروهای سواری برای سال ۹۸ را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۳۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 15 April 2019

شورای عالی بیمه در راستای اجرای آئین نامه تعیین سقف حق بیمه شخص ثالث و نحوه تخفیف، افزایش یا تقسیط آن، مصوب هیأت وزیران در سال ۱۳۹۶، جدول نرخ حق بیمه‌ها را برای سال ۱۳۹۸ به شرح جدول زیر اصلاح کرد.

نحوه اعمال انواع تخفیف‌ها و اضافه نرخ‌های حق بیمه مربوط به بیمه شخص ثالث، بر اساس ضوابط مندرج در آئین نامه اجرایی فوق و با رعایت بخشنامه‌های بیمه مرکزی ایران است. همچنین شرکت‌های بیمه و نمایندگان آنها موظفند جدول زیر را در معرض دید متقاضیان قرار دهند.

بر اساس مصوبه جدید شورای عالی بیمه درباره نرخ حق بیمه‌های شخص ثالث، بیمه شخص ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با یک سال تخفیف یک میلیون و ۵۷۳ هزار تومان، سایر خودروهای ۴ سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۸۱۴ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با یک سال تخفیف دو میلیون و ۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با دو سال تخفیف یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۷۱۹ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با دو سال تخفیف یک میلیون و ۹۰۲ هزار تومان محاسبه شده است.

این رقم برای حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با سه سال تخفیف یک میلیون و ۴۰۷ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۶۲۳ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با سه سال تخفیف یک میلیون و ۷۹۶ هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس ارقام این جدول، حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با ۱۰ سال تخفیف ۴۹۶ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه ۵۷۲ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با ۱۰ سال تخفیف ۶۳۳ هزار تومان محاسبه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار