نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
جمعی از مادران شهدا و بانوان فرهیخته استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند
کد خبر: ۷۳۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 17 April 2019

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از مادران شهدا، بانوان مدیر و کارآفرین و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: بانوان حافظان خاکریزهای اعتقادی خانواده‌ها هستند و مسئولیت‌پذیری آنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی را در جامعه ما احیا کرد.
به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم با بیان اینکه اثرگذاری زنان در تربیت جوانان انقلابی، به منزله جهاد در راه خداست، گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی نوینی از زن را بر اساس آموزه‌های اسلامی ارائه کرده است که در آن بانوان در خانه و جامعه به عنوان انسان‌هایی تاثیرگذار مطرح هستند.

وی افزود: امروزه با توجه به حضور زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف مدیریتی و تربیتی کشور و نقش ارزنده آنان در تحکیم بنیان خانواده، تربیت فرزندان صالح و باایمان، می‌توان از آنها به عنوان سرمشق و الگوی زنان جهان یاد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: کشور ما نیازمند یک تحرک است تا از توان و انرژی جوانان متخصص این مرز و بوم در کنار بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان در میدان عمل استفاده کنیم.

آل‌هاشم با بیان اینکه مجاهدت و خط‌شکنی جوانان در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاع از ناموس و خاک، پیشران اهداف انقلاب اسلامی است، ادامه داد: یکی از ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی ناامید کردن جوانان نسبت به آینده است، اما جوانان ما با ایمان راسخ به آرمان‌های انقلاب در میدان‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی، داشتن آگاهی سیاسی و بصیرت دینی و همچنین اعتقاد داشتن به استقلال فکری، فرهنگی و اقتصادی را از ویژگی‌های جوان ایرانی برشمرد و گفت: دشمنان هر چه با حرکت‌های احمقانه خود تلاش کنند که وحدت ملی ما را مورد حمله قرار دهند باز هم جوانان آگاه و دشمن‌شناس ایرانی با یکپارچگی نقشه‌های آنها را نقش برآب خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :