نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که نیروهای مسلح محبوب و مورد تکریم و اعتماد مردم هستند، گفت: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح دشمنان ما را عصبانی کرده است.
کد خبر: ۷۳۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 18 April 2019

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاریها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در رژه سراسری ارتش به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولیعصر(عج) اظهار کرد: این عید بزرگ را خدمت هموطنان، همشهریان و مردم مسلمان ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم. 

وی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز یادآور فداکاری‌های ارتشیان در صحنه‌های مختلف نظامی و حضور موثر در بحران‌ها و بلایای طبیعی برای حل مشکلات مردم و مناطق آسیب‌دیده است که این ویژگی‌ها از جمله خصوصیت بارزی است که این نیروی نظامی در کنار دیگر نیروهای نظامی از قبیل سپاه، نیروی انتظامی به نیرویی متعهد، مردمی، مقتدر و ولایت‌مدار تبدیل کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: پاسداشت دلاوری‌های ارتش در مقابل تهدیدات دشمنان و برنامه‌ریزی برای تعالی هر چه بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها از جمله اقداماتی است که به مناسبت این روز شایسته انجام گرفته است.

 
وی با اشاره به رشادت‌های ارتشیان در هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: ارتش با حضور در هشت سال دفاع مقدس با به کارگیری نیروی هوایی، زمینی و با برنامه‌ریزی عملیات و دانش فرماندهان، پیروزی بسیاری به ارمغان آوردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: عملیات ارتش در آب‌های خلیج فارس و مقابله با تهدیدات دشمنان از جمله دلاوری‌های این نیروی توانمند بوده که "عملیات مروارید با پشتیبانی ارتش" از برجسته‌ترین آن است.
 
وی با بیان این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای آبی و خاکی پا را فراتر از مرزهای کشور گذاشته است، افزود: ارتش با حضور در آب‌های آزاد اقتدار خود را به نمایش گذاشته و منافع اقتصادی کشور را تامین می‌کند.
 

آل‌هاشم بیان داشت: اقدامات و فداکاری‌ها در سیل گلستان، زلزله بم، زلزله ورزقان و اهر توسط  لشکر ۲۱ حمزه، هوانیروز نیز هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

وی تاکید کرد: جلوه بارز در این اقدامات و تلاش‌ها نشان از وظیفه‌شناسی، ایمان و اعتقاد به ارزش‌‌های بالای انسانی و جایگاه مردمی این نیروی نظامی مقتدر کشور دارد. 

امام جمعه تبریز افزود: این سبقه ارتش به خوبی نشان می‌دهد که این نیروها در همه صحنه‌ها در کنار مردم است و در همه حال به وظیفه خود  که قابلیت ارتقا دارد در همه جا در اختیار مردم خواهد بود.

وی عنوان کرد: آفرین بر ارتش، آفرین بر نیروهای مسلح، آفرین بر سپاه پاسداران که امروز نیروهای مسلح با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در اوج خدمت‌رسانی به کشورمان هستند.

آل‌هاشم ابراز کرد: نیروهای مسلح ما امروز در دل مردم جا دارند و محبوب و مورد اعتماد و تکریم مردم هستند، به طوریکه همان‌گونه که دیروز رهبر معظم انقلاب فرمودند خدمت متواضعانه ارتش به مردم سیل‌زده نشان از صداقت در شعار «ارتش، فدای ملت دارد».

وی اضافه کرد: این وحدت و همدلی دشمنان ما را عصبانی کرده است، چراکه  دلیل یکی از عصبانیت دشمن همین وحدت بین ارتش و سپاه و نیروهای مسلح است. 

‌نماینده ولی فقیه در استان گفت: از خداوند متعال توفیق هر چه بیشتر برای نیروهای مسلح را خواهانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار