در پایان دیدار دو تیم تراکتورسازی و پیکان، کادرفنی و بازیکنان دو تیم در رختکن‌ ورزشگاه حبس شدند و به دلیل جو بد استادیوم نمی‌توانند از رختکن خارج شوند.
کد خبر: ۷۳۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 19 April 2019

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان شکست خورد. پس از این باخت،‌ هواداران عصبانی تراکتورسازی با پرتاب صندلی و سنگ به سمت زمین بازی و درگیری با بازیکنان اعتراض خود را به نتایج دو هفته اخیر نشان دادند.

* هواداران تراکتورسازی پس از حدود یک ساعت از پایان بازی همچنان حاضر به ترک ورزشگاه نیستند و علیه تیم‌شان شعار می‌دهند.

  • بازیکنان و کادرفنی دو تیم به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران و فضای متشنج ورزشگاه در رختکن‌های استادیوم حبس شده‌اند و از سوی دیگر خبرنگاران حاضر در سالن نشست خبری نیز همین وضعیت را دارند.

  • مالک باشگاه تراکتورسازی در کریدور رختکن ورزشگاه یادگار امام به ناظر فدراسیون معترض شد.

    تراکتورسازی و پیکان در دیداری از هفته بیست  و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

    * در پایان مسابقه حواشی بسیار زیادی به وجود آمد که منجر به درگیری هواداران با چند از بازیکنان تراکتورسازی، شکستن صندلی‌ها و پرتاب سنگ به درون زمین شد.

    * در کریدور رختکن محمدرضا زنوزی با ناظر فدراسیون در این بازی روبه‌رو شد و به او به شدت اعتراض کرد. او می‌گفت فدراسیون مقصر تمامی این مشکلات است و باعث شده این اتفاقات رخ دهد.

    *‌ تعدادی از هواداران به کوه‌های اطراف ورزشگاه رفتند و در آنجا مشغول پرتاب سنگ و اعتراض هستند. پرتاب سنگ به طرف خودروهای اداری و آمبولانس‌ها در اطراف ورزشگاه باعث شد این وسایل نقلیه به درون زمین بیاند و در پیست ورزشگاه استقرار پیدا کنند.

    *شیشه بسیاری از ماشین‌ها از سوی هواداران شکسته شده است

    * سر چند تن از مسئولان برقرار کننده مرد در ورزشگاه و هواداران که در گوشه و کنار حضور داشتند به دلیل پرتاب سنگ شکسته شد.

     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار