فرهنگی:
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزارت ورزش موجب شده تا شبه مهندسی مسابقات فوتبال در افکار عمومی شکل گیرد.
کد خبر: ۷۳۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 22 April 2019

محمدحسین فرهنگی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با فارس  اظهار داشت: وزارت ورزش و امور جوانان اهتمام مناسبی نسبت جریان قانون از جمله عدم بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون ورزشی و رعایت بی‌طرفی در مسابقات را ندارد و روند مذکور موجب شده است تا شبه مهندسی مسابقات فوتبال در افکار عمومی شکل گیرد.

وی گفت: این امر موجب سرخوردگی اجتماعی و کاهش استقبال مردم از میدان ورزشی می‌شود و آثار خسارت‌باری را دارد که مواردی از قبیل عدم اقدام فدراسیون در برخورد با تخلفات گذشته و مشارکت بازیکنان در شرط بندی‌ها و امور خارج از تیم‌ها که بر نتایج اثر می‌گذرد، نادیده گرفتن پنالتی علیرم اعلام کمک داور و اقدام خلاف در خصوص اعلام آفسایدها و حضور مسوولان طراز اول دولتی در هیات مدیره تیم‌های پایتخت می‌شود اشاره کرد که اقدام‌ و نظارت جدی وزارت ورزش را می‌طلبد.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در مسابقاتی که تیم‌های آذربایجان حضور ندارد اهانت‌هایی به مردم آذربایجان صورت می‌گیرد که واکنشی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به عمل نیامده است، لذا تذکر کتبی به وزیر محترم ورزش و امور جوانان در مورد حواشی بازی‌های تیم تراکتورسازی تبریز داده شده است و پیگیر این اتفاقات هم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :