معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حواشی مسابقه اخیر تیم تراکتورسازی تبریز در جریان لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: قطعا هواداران فهیم تراکتور اجازه نخواهند داد که بدخواهان و معاندان از حواشی و اتفاقات پیش آمده در مسابقات این تیم سوءاستفاده کنند.
کد خبر: ۷۳۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 22 April 2019

به گزارش تابناک تبریز، علیار راستگو در گفت‌وگو با برنامه ورزشی "موج فوتبال" از شبکه استانی سهند، اظهار داشت: بعد از اتفاقات اخیر، جلسه فوق‌العاده‌ای به دستور استاندار و با حضور مسئولان ذی‌ربط تشکیل شد و پس از بررسی دقیق جوانب موضوع، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان و مسئولان امر با جدیت پیگیر موضوع هستند و امیدواریم در مسابقه بعدی تیم تراکتور، تصویر شایسته‌ای از این تیم و هواداران فهیم آن به کل کشور مخابره شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه جایگاه امروز تیم تراکتورسازی، مدیون حمایت‌های بسیار بالای مردم و هواداران پرشور آن است، افزود: برد و باخت در فوتبال طبیعی است؛ اما با توجه به انتظارات هواداران از تیم تراکتورسازی، ناراحتی آنها بعد از باخت اخیر قابل درک است.

وی افزود: البته باخت در یک مسابقه، نباید باعث بروز اتفاقاتی نظیر آن‌چه هفته گذشته رخ داد، شود و هواداران واقعی تیم تراکتور هم از این اتفاقات ناراحت هستند.

راستگو با انتقاد از رسانه‌هایی که به درج و انتشار اخبار کذب در خصوص حواشی تیم تراکتورسازی پرداخته بودند، گفت: سعه صدر و خویشتن‌داری نیروی انتظامی در این اتفاقات کاملا مشهود بود، به نحوی که تعدادی از آنها در جریان این اتفاقات مجروح شدند و 10 نفر نیز هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند.

وی تاکید کرد: قطعا هواداران فهیم تیم تراکتورسازی نیز قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند و در مسابقات بعدی این قدردانی خود را نشان خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :