شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی عصر (عج) نتیجه همدلی و همراهی تمامی دستگاه ها است که امروز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۳۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 23 April 2019

ایرج شهین باهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح «ولی عصر» تبریز با اشاره به مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در این پروژه گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در بسیاری از پروژه ها کمک حال شهرداری تبریز بوده و همیشه با ما همراهی کرده است که امروز در پروژه تقاطع غیرهمسطح «ولی عصر» نتیجه این همراهی و همدلی را می بینیم.

شهین باهر با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و همه این را می دانند، ادامه داد: ما در شهرداری تبریز اجازه نمی دهیم در این شرایط سخت اقتصادی پروژه ای در شهر تعطیل شود و هر دو هفته یکبار پروژه جدیدی افتتاح و تقدیم شهروندان می کنیم.

وی در خصوص اهمیت پروژه ولیعصر (عج) نیز گفت: این پروژه به عنوان بخشی از فاز اول اتوبان ولایت دارای اهمیت فراوانی بود که نواقص آن را تلاش می کنیم تا آخر سال تکمیل کنیم.

وی اظهار داشت: باید در این شرایط سخت اقتصادی نشان دهیم که همگی پای کار هستیم و باید به مردم امید دهیم چراکه یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از مسئولان ایجاد امید بین مردم است.

شهردار تبریز در همین خصوص افزود: این درحالیست که برخی از خائنان به نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند برخی مشکلات جزئی را بزرگنمایی کرده و مردم را دلسرد کنند.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه همیشه نشان داده که یکی از ستون های اصلی نظام است و هجمه های اخیر دشمنان علیه سپاه پاسداران نشان از اقتدار و تاثیرگذاری این نهاد دارد.

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح «ولی عصر» به عنوان اولین پروژه بزرگ عمرانی سال جدید شهرداری تبریز امروز با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری با صرف هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار