نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از نهادهای انقلابی است که از زمان تأسیس، تاکنون منشاء اثر بوده و نیت خالصانه کارکنان آن در دستگیری از فقرا، نیازمندان واقعی جامعه را توانمند کرده است.
کد خبر: ۷۳۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 24 April 2019

 

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه این نهاد انقلابی با دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب در طول عمر ۴۰ ساله خود منشاء خدمات ارزشمند بوده است، گفت: خدمت در این نهاد مقدس و انقلابی بهترین عبادت است که اجر دنیوی و اخروی دارد.

امام جمعه تبریز افزود: حضور کمیته امداد امام خمینی(ره) در صحنه های مختلف خدمت رسانی به مردم باعث محبوبیت این نهاد مقدس شده که امداد رسانی در سیل اخیر یکی از مصادیق بارز این حضور ارزشمند است.

وی ادامه داد: خدمات اثرگذار کمیته امداد و همدلی و مشارکت این نهاد مقدس با مؤسسات خیریه در دستگیری از نیازمندان واقعی بخش دیگری از خدمات ارزشمند و قابل تقدیر این نهاد انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان، تحت پوشش قرار دادن نیازمندان و فقرا را از سوی کمیته امداد و مؤسسات خیریه، گامی ارزشمند در راستای جامه عمل پوشاندن به شعار “تبریز شهر بدون گدا” عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :