استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرای دقیق نظام ارجاع خدمات پزشکی و پرونده الکترونیکی سلامت در استان، گفت: اجرای این طرح در کیفیت‌بخشی و تاثیرگذاری خدمات درمانی نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۷۳۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ 24 April 2019

محمدرضا پورمحمدی در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می‌تواند از هزینه‌های بیهوده‌ای که بر نظام درمانی و بیماران تحمیل می‌شود جلوگیری کند.

وی افزود: البته ممکن است با اجرای نظام ارجاع، منافع برخی افراد به خطر بیفتد و در مقابل آن مقاومت کنند؛ اما آن‌چه مهم است منافع عمومی و تاثیری است که این طرح در رضایت‌مندی مردم دارد.

پورمحمدی اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه شاید در عرصه‌های مختلف موجب خوداتکایی شده، اما در عرصه سلامت با توجه به نیازمندی‌هایی که از نظر دارو و تجهیزات پزشکی به خارج از کشور هست موجب مشکلاتی شده و هرچه نظام ارجاع دقیق‌تر اجرا شود خدمات‌دهی در این بخش تسهیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه موضوع سلامت مردم، جزو وظایف همه دستگاه‌هاست، افزود: هدف این است که رضایت‌مندی مردم جلب شود و بر این اساس همه دستگاه‌های مسئول باید در اجرای نظام ارجاع همکاری کنند.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، مسائل مختلف حوزه سلامت ازجمله پروژه‌های حوزه سلامت و درمان، اجرای نظام ارجاع و پرونده الکترونیکی سلامت و موضوع بهداشت آب شرب شهرهای استان پس از بارندگی‌های اخیر بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار