معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات‌رسانی موکب‌های حسینی استان در مناطق سیل‌زده استان ایلام، گفت: این موکب‌ها آمادگی دارند تا در صورت نیاز در سایر مناطق سیل‌زده کشور نیز مستقر شده و به هموطنان آسیب‌دیده کمک‌رسانی کنند.
کد خبر: ۷۳۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 24 April 2019

 علیار راستگو در نشستی که به منظور ارائه گزارش خدمات ارائه شده توسط موکب‌های استان در مناطق سیل‌زده ایلام تشکیل شد، افزود: با توجه به ماموریت آذربایجان شرقی برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان ایلام، علاوه بر استقرار موکب‌های حسینی، برای 14 روستا در این منطقه نیز به اندازه دو ماه جیره خشک غذایی تامین شده است.

وی افزود: موکب‌های استان آمادگی دارند تا در صورت نیاز و اعلام وزارت کشور، در سایر مناطق سیل‌زده کشور نیز مستقر شوند.

در این نشست اعلام شد موکب شهدای آذربایجان شرقی در مدت 12 روز استقرار در شهرستان سیروان استان ایلام، در مجموع 120 هزار وعده غذای گرم بین اهالی روستاهای سیل‌زده این شهرستان و همچنین روستاهای بخش کونانی کوهدشت استان لرستان توزیع کرده است.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و کمک به نقل و انتقال اهالی روستاهای در محاصره سیل از دیگر خدمات موکب‌های حسینی استان به هموطنان سیل‌زده این منطقه بوده است.

علاوه بر موکب شهدای آذربایجان شرقی، موکب‌های جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز، جنت‌الزهرا(س) شهرستان مرند و امام حسین(ع) شهرستان ملکان و مجتمع مس سونگون نیز در امر خدمت‌رسانی به مردم این منطقه مشارکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار