نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا، صاحب مدال طلا شد.
کد خبر: ۷۳۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 24 April 2019

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا و در روز دوم این مسابقات که در چین در حال برگزاری است نمایندگان کشورمان در 5 وزن دوم به مصاف حریفانشان رفتند که یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم با پیروزی در دیدار فینال، به عنوان قهرمانی رسید.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر از سد مظفر ژاپویف از قرقیزستان گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دونگ هوان کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله مقابل حسن بوی رحیم اف از ازبکستان نیز با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه 2 بر یک ژی وی دنگ دارنده مدال نقره جهان و بازی های آسیایی از چین را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

پیش از این در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان‌پور، کامران قاسم‌پور در 86 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 92 کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بودند. در وزن 74 کیلوگرم نیز محمد نخودی به مدال برنز رسیده بود.

آزادکاران کشورمان در 5 وزن اول صاحب 3 مدال طلا توسط رضا اطری (57)، بهمن تیموری (79) و رضا یزدانی (97 کیلوگرم) و 2 برنز (پیمان بیابانی - 65 و یونس امامی - 70 کیلوگرم) شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار