معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد در انتهای محـور راه‌آهن میانه- تبریز، گفت: تا پایان امسال 170 کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۳۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 25 April 2019

 به گزارش تابناک تبریز،جواد رحمتی در نشست بررسی مشکلات پروژه راه‌آهن میانه- تبریز که با حضور معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور تشکیل شد، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مضاعف تا پایان کار دولت تدبیر و امید کل پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با توجه به توسعه شهر تبریز و جلوگیری از تبعات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، مسیر خط آهن، ایستگاه‌ها و کلیه موارد فنی با لحاظ کردن اصول مدیریت شهری مورد بازنگری و مهندسی مجدد قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری‌های لازم در خصوص تملک اراضی باقی‌مانده در انتهای خط‌آهن میانه- تبریز را انجام داده و در مورد ایستگاه خاوران موضوع از طریق کمیته جانمایی ایستگاه‌ها پیگیری کند.

همچنین با توجه به اینکه ایستگاه خط 3 متروی تبریز در محل ترمینال مرکزی در حال اجراست، مقرر شد موضوع احداث ایستگاه دوم راه‌آهن به منظور اتصال به مترو در کمیته ایستگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

 

برچسب ها: راه آهن تبریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :