به گزارش تابناک تبریز، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش سوزی ایکی قاپیلار بازار تاریخی تبریز با تلاش ایثارگرانه آتش نشانان و بدون صدمات جانی اطفاء شد.
کد خبر: ۷۴۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 08 May 2019

اخبار تبریز امروز 5:10)محمد قلزاده اظهار اظهار داشت: آتش سوزی ایکی قاپیلار بازار تاریخی تبریز با تلاش ایثارگرانه آتش نشانان و بدون صدمات  جانی  اطفاء شد.

وی افزود:  حوالی ساعت  22:15  دقیقه مورخه 18 اردیبهشت ماه 98 ، با گزارش مشاهده دود و آتش از بام بازار تبریز از سوی شهروندان به سامانه 125 ، آتش نشانان به محل حادثه اعزام و به اجرای عملیات اطفاء حریق پرداختند.

قلیزاده در این باره بیان داشت؛ تیم های عملیاتی بلافاصله پس از حضور در محل حادثه و مشاهده دود و آتش شدید ضمن تقسیم بندی گروهای عملیاتی به تیم های مهار ، کنترل و اطفاء به اجرای عملیات اطفاء حریق این حادثه پرداختند.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی با استقرار در پشت بام و اطراف محل ، آتش سوزی را  تحت کنترل قرار داده و از سرایت آن به سرای های همجوار پیشگیری کردند. تیم های دیگر نیز ضمن رعایت همین اصول عملیاتی ،  عملیات اطفاء را به سرعت و ایثارگرانه در پیش گرفتند که خوشبختانه پس از حدود 5ساعت تلاش مداوم، این آتش سوزی به مرحله اطفاء کامل رسید.

(2:30 روز پنج شنبه )آتش‌سوزی در سرای دو دری (ایکی قاپیلی) بازار تاریخی تبریز حدود ساعت ۲۳ شب گذشته (چهارشنبه) آغاز شد و با تلاش آتش‌نشانان حدود ساعت ۲ بامداد، حریق مهار و از سرایت آن به سراهای دیگر جلوگیری شد.
 
عوامل انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در محل حادثه، با کنترل اوضاع و برقراری امنیت بازار، شرایط را برای امدادرسانی آتش‌نشانان تسهیل کردند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، فرمانده سپاه عاشورا، مدیرکل میراث فرهنگی استان، معاون سیاسی استاندار و .... از جمله مسئولانی بودند که در محل حادثه حضور یافته بودند.
 23:49 روز چهارشنبه ) به گزارش تابناک تبریز، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی در این باره گفت:آتش سوزی در"ایکی قاپیلی" در راسته بازار رخ داده است.نیروهای امدادی آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر جهت در محل حادثه حضور دارند.

150-200 مغازه در این راستا قرار دارد.حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

آتش سوزی در بازار تبریز/ آتش نشانان مشغول عملیات اطفاء حریق هستند
 
آتش سوزی در بازار تبریز/ آتش نشانان مشغول عملیات اطفاء حریق هستند
 
 
 آتش سوزی در بازار تبریز/ آتش نشانان مشغول عملیات اطفاء حریق هستند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :