شهردار تبریز:
شهردار تبریز خبر داد: مغازه های خالی شهرداری به صورت موقت برای یکسال در اختیار اصنافی که مغازه هایشان آسیب دیده قرار می گیرد.
کد خبر: ۷۴۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 10 May 2019
 
به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر در جمع اصناف سرای ایکی قاپیلی بازار تبریز در مسجد آیت الله اهری اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای شهر  مغازه های خالی شهرداری به صورت موقت و رایگان  در اختیار اصنافی که مغازه‌ هایشان در جریان آتش سوزی شب گذشته بازار تبریز آسیب دیده، قرار می گیرد.

شهردار تبریز اظهار کرد: اصناف سرای یاد شده می توانند تا مرمت و بازسازی کامل مغازه های آسیب دیده شان، در مغازه های شهرداری مستقر شده و به کسب و کارشان بپردازند.


وی با بیان اینکه این موضوع در قالب لایحه ای یکشنبه هفته آینده در صحن علنی شورای اسلامی شهر مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: باید تمام دستگاه های مرتبط دست به دست هم بدهند تا بتوانیم قسمت آسیب دیده بازار تاریخی تبریز را به حالت اول خود برگردانیم.


شهین‌باهر در ادامه یادآور شد: بازار تبریز اصالت و هویت این شهر به شمار می آید و این اصناف و مغازه داران هستند که به این بازار معنا می بخشند و حال وظیفه ماست که در کنار اصناف باشیم و با همدلی و متحد برای حل مشکلات آنها گام برداریم.


وی عنوان کرد: شب گذشته حضور امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز و مسئولین سایر دستگاه ها در محل آتش سوزی، صحنه ای زیبا خلق کرد و نشان داد که همه برای رفع مشکلات پای کار هستند و این همدلی و اتحاد باید پس از حادثه نیز تداوم داشته باشد.
شهردار تبریز حل مشکلات اصناف را اولویت اول دانست و اضافه کرد: باید پس از آرام شدن نسبی اوضاع علل بروز حادثه را به صورت کارشناسی بررسی کرده و از تکرار چنین حوادث تلخی جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار