مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت. وی با استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از CIP فرودگاه امام خمینی به همراه یکی از دستیاران و همچنین وکیل خود وارد تهران شد تا برای امضای قرارداد نهایی با مهدی تاج جلسات را در تهران ادامه بدهد.
کد خبر: ۷۴۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 15 May 2019

مارک ویلموتس رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد. او برای عقد قرارداد رسمی، وارد ایران شده است.

ویلموتس دستیاران مدنظر خود را هم به ایران می‌آورد تا نسبت به عقد قرارداد با آن‌ها رایزنی شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران این خبر را در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر تأیید کرده است.

مارک ویلموتس ستاره سال‌های دور تیم ملی بلژیک است که در کارنامه‌اش سرمربی‌گری تیم ملی بلژیک و ساحل‌عاج دیده می‌شود. او به همراه بلژیک در جام جهانی تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفت.

گفته می‌شود مدت زمان قرارداد ویلموتس با ایران تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

ویلموتس مربی اهل کشور بلژیک حدود ساعت ۲ بامداد وارد با استقبال محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری وارد فرودگاه امام خمینی شد تا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد.

ویلموتس در حالی نیمه شب واد تهران شده که یک دستیار فرانسوی با خود به تهران آورده و قرار است وی به عنوان دستیار اول مربی بلژیکی در تیم ملی فوتبال ایران همکاری کند.

«اسپیونسی» دستیار اول ویلموتس در تیم فوتبال ایران سابقه حضور در المپیک مارسی را هم دارد. به جز این مربی اهل کشور فرانسه که همراه با سرمربی تیم ملی وارد ایران شده یک نفر دیگر به عنوان وکیل این مربی را همراهی کرده است.

همچنین طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پس از امضای قرارداد نهایی قرار است که نشست خبری سرمربی تیم ملی ایران در حضور اصحاب رسانه برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار