دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر روز پنجشنبه به صورت همزمان از ساعت 21:30 برگزار می شود. در روز پایانی مسابقات قهرمانی و سهمیه های آسیایی نیز مشخص میشود.
کد خبر: ۷۴۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 15 May 2019
به گزارش تابناک تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا (پنج شنبه) میهمان فولاد خوزستان است.

فولاد برای حفظ پله هفتمی در جدول لیگ تلاش می‌کند و تراکتورسازی هم کورسویی از امید دارد تا شاید آسیایی شود بنابراین دو تیم برای برد تلاش می‌کنند بخصوص اینکه فولاد در بازی رفت هم ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیده است. قرمزپوشان شمال و جنوب ایران هواداران زیادی دارند اما در این فصل موفق نبودند بخصوص تراکتورسازی که هوادارانش دوست داشتند که در این فصل قهرمان شوند. 

شاگردان جورج لیکنز پس از پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی، به دنبال کسب سه امتیاز بازی فردا هستند تا در صورت تساوی یا شکست تیم فوتبال پدیده مقابل ماشین‌سازی، تراکتور به جایگاه چهارم رسیده و بتواند سهمیه‌ی آسیایی کسب کند.
پیام حیدری قضاوت این بازی را برعهده دارد و محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد فرهادپور به عنوان کمک داور،  کمیل غلامی و علی بای به عنوان کمک داوران اضافی و علی احمدی به عنوان داور چهارم، پیام حیدری را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

ماشین سازی تبریز- پدیده

ماشین سازی که هفته گذشته توانست با توقف پرسپولیس گرفت مانع از قهرمانی زودهنگام سرخپوشان شد این هفته نیز در مقابل پدیده شهر خودرو که شانس سهمیه و حتی نایب قهرمانی دارد قرار میگیرد.بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.رضا مهاجری مقابل تیم سابق خود ماشین سازانن را هدایت میکند و امیدوار است تا فصل را با پیروزی به پایان برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار