استاندار آذربایجان‌شرقی از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دعوت کرد.
کد خبر: ۷۴۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ 19 May 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار مدیرعامل ستاد دیه کشور با وی، ضمن قدردانی از اقدامات این ستاد در گسترش سنت حسنه حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: مردم مومن و متدین آذربایجان ‌شرقی همواره در کارهای خیر پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: اهدای هزینه دسته گل در مجالس ختم به امر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، برای اولین بار در کشور از این استان آغاز شده و امیدواریم شاهد گسترش این قبیل کارهای خیر در استان و کشور باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سایه تلاش رسانه‌ها و صداوسیما فضای بسیار خوبی ایجاد شده و امیدواریم امروز شاهد آزادی همه زندانیان جرایم غیرعمد در استان باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه کشور نیز در این دیدار با اشاره به برخی از اقدامات مهم این ستاد از بدو تاسیس تا کنون، عنوان کرد: با شناختی که از مسئولان، خیرین و مردم نوع‌دوست آذربایجان داریم، شاهد افزایش کمک‌های نقدی این عزیزان برای آزادی زندانیان خواهیم بود.

سید اسدالله جولایی ادامه داد: خوشبختانه اکثر مردم، پشتیبان و حامی ستاد دیه هستند و از اقشار کم‌درآمد تا افراد ثروتمند جامعه از کمک به این ستاد دریغ نمی‌کنند.

همچنین مدیرعامل ستاد دیه استان گفت: از ابتدای سال‌ ۹۷، با کمک ستاد دیه و خیرین استان، ۴۴۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که مجموع کل بدهی آنان ۱۲۲ میلیارد تومان بوده است.

رسول تقی‌پور ادامه داد: در حال حاضر ۵۲۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان هستند که برای آزادی آنان، بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آذربایجان شرقی، امشب در تالار معلم تبریز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :