رادیولوژیست مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز و استاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرد طلائی کنگره رادیولوژی ایران شد.
کد خبر: ۷۴۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 22 May 2019

به گزارش تابناک تبریز، دکتر محمد کاظم طرزمنی در این خصوص گفت: کنگره رادیولوژی ایران همه ساله با شرکت نماینده‌های تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تهران برگزار می‌شود که در این دوره رتبه برتر از آن دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بنده شد.

وی اضافه کرد: در تمام ادواری که این کنگره برگزار شده است، تنها در یک دوره، دکتر راد در شمالغرب کشور گلد مدالیست (رادیولوژیست برتر) شد و بعد او، من افتخار نفر برتر را از منطقه شمالغرب کشور کسب کردم.

وی افزود: آیتم‌های در نظر گرفته شده در این دوره، بسیار متنوع و سخت بود، اما به لحاظ اینکه بنده با برگزاری بیش از 19 کلاس ورک شاپ آموزشی در بیش از 12 استان که اغلب دو الی سه روزه بودند، توانستم مجموع امتیازات استان را ارتقاء داده و مقام اول را برای شهر تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز کسب کنم.

محمد کاظم طرزمنی متولد 1347 در تبریز بوده و تحصیلات خود را در تا درجه دکترای تخصصی در رشته رایولوژی در تبریز به پایان رسانده است و از سال 1382 با رتبه استادی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز فعالیت دارد، وی با آموزش بالغ بر 200 دانشجوی رشته رادیولوژی، کمک شایانی به این رشته از پزشکی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار