شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با فارس، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به اسم میترا نجفی خبر داد.

براساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.

شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

*** واکنش نجفی به قتل همسرش

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران درخصوص قتل همسرش گفت: این پرونده در حال بررسی است.

وی در خصوص اینکه آیا ایشان با فرد یا افرادی درگیری داشته است یا شما به فردی مظنون هستید، گفت: اجازه بدهید تحقیقات انجام شود.

شهردار سابق تهران درخصوص اینکه شما آخرین بار چه زمانی همسرتان را دیدید گفت: من الان مشغول کاری هستم و نمی‌توانم صحبت کنم.

*** میترا نجفی با ۵ گلوله به قتل رسیده است

 با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل،  تحقیق در خصوص مرگ میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت ۵ گلوله به سینه جان باخته است آغاز شد . بررسی های اولیه نشان می دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه،  وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه ها را آغاز کرده و با بازبینی دور بین های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت گفت: در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ های مربوط به این جنایت را جمع آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد. گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

محل وقوع قتل همسر دوم محمدعلی نجفی

*** پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل میترا استاد

 با جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که در ارتباط با قتل میترا استاد (همسر نجفی شهردار سابق تهران) به دست آمده تا یک ساعت آینده عامل جنایت دستگیر می شود.

یک مقام آگاه در این ارتباط به خبرنگار ما گفت پس از جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که از محل جنایت و فیلم اطراف محل جنایت به دست آمد رد پای قاتل در این جنایت هولناک به دست آمد و قاضی شهر یاری دستور دستگیری اولین متهم این حادثه را صادر کرد.

*** وقوع درگیری پیش از قتل میترا استاد

 میترا استاد همسر دوم شهردار سابق تهران پیش از قتل با قاتل درگیر شده است. یک مقام آگاه در ارتباط با اخرین خبر از جنایت در برج میترا که منجر به کشته شدن همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران شده است به خبر نگار ما گفت: یکی از همسایگان که در طبقه ششم ساختمان میترا ساکن است به قاضی شهریاری گفت دقایقی پیش از جنایت او صدای فریاد و درگیری مقتول با قاتل را در محل جنایت شنیده و سپس با آمدن صدای شلیک چند گلوله این درگیری خاتمه یافته است .

وی افزود: در پی این اظهارات کارآگاهان پلیس آگاهی با سرنخ هایی که در این ارتباط به دست آمد تجقیقات دامنه دار خود را آغاز کرده و ردپای عامل اصلی جنایت را شناسایی کردند.

*** سرپرست دادسرای جنایی: خبری مبنی بر بازداشت نجفی نشنیدم؛ او در صحنه قتل حضور نداشت

قاضی شهریاری در جمع خبرنگاران درباره جزئیات قتل همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این خانم به قتل رسیده و من و اکیپ تشخیص هویت به همراه بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص این‌که چه ساعتی وقوع قتل گزارش شده است، گفت: ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ بوده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های لازم انجام شده و کاملاً مشخص است که همسر دوم آقای نجفی به قتل رسیده است.

سرپرست دادسرای جنایی با بیان اینکه تیر به قلب مقتول اصابت کرده، است خاطرنشان کرد: اینکه چه فرد یا افرادی در این قتل دست داشتند، نیز در حال بررسی است.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا آقای نجفی بازداشت شده‌اند، گفت: من چنین چیزی نشنیدم و آقای نجفی نیز در صحنه قتل نبودند.

*** انگیزه قتل همسر نجفی، شخصی است

یك منبع آگاه به همشهری گفت: قتل همسر دوم شهردار سابق تهران یك جنایت عادی است و سرنخ‌هایی از عامل جنایت به دست آمده است. به گفته وی، جسد میترا استاد ظهر امروز و توسط پسر ۱۳ ساله او پیدا شد. پسر وی پس از آنكه از مدرسه به خانه برگشت با جسد مادرش روبه‌رو شده و پلیس را خبر كرده بود.

*** انتقال جسد به پزشکی قانونی/ راز گشایی از یک جنایت

دقایقی پیش با دستور قاضی ویژه قتل تهران جسد میترا استاد برای تعیین جزییات علت مرک به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار الف در پی قتل میترا استاد با شلیک ۵ گلوله در ساختمان آرمیتا در سعادت آباد تهران و حضور پلیس و قاضی شهریاری در محل و انجام تحقیقات اولیه جسد با دستور قضایی برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

بررسی های اولیه تیم تشخیص هویت نشان می دهد اولین گلوله به قلب مقتول ( میترا استاد) اصابت کرده و عامل جنایت برای اطمینان اقدام به شلیک گلوله های بعدی کرده است . نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی در چند روز آینده اعلام می شود.

*** جلسه ویژه برای تحقیق از نجفی/ شهردار اسبق اولین مظنون جنایت

با گزارش حادثه قتل میترا استاد به دادستان تهران جلسه برای تحقیق از همسر مقتول ( نجفی ) شهردار سابق تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار الف در پی قتل میترا استاد همسر دوم شهردار اسبق تهران و قرار گرفتن نام این فرد به عنوان اولین مظنون جادثه موضوع از سوی سرپرست دادسرای جنایی به دادستان تهران گزارش و یک تیم عملیاتی از ماموران پلیس آگاهی به محل سکونت نجفی و محل هایی که احتمال می رفت اعزام شدند اما وی در این محل ها حضور نداشت. 

یک مقام آگاه در این باره به الف گفت: در صورتی که نجفی به عنوان مظنون این جنایت خود را معرفی نکند حکم جلب وی صادر خواهد شد.

 

نجفی اولین مظنون جنایت برج میترا

با گزارش حادثه قتل میترا استاد به دادستان تهران جلسه برای تحقیق از همسر مقتول ( نجفی ) شهردار سابق تهران آغاز شد. به گزارش خبرنگار الف در پی قتل میترا استاد همسر دوم شهردار اسبق تهران و قرار گرفتن نام این فرد به عنوان اولین مظنون حادثه موضوع از سوی سرپرست دادسرای جنایی به دادستان تهران گزارش و یک تیم عملیاتی از ماموران پلیس آگاهی به محل سکونت نجفی و محل هایی که احتمال می رفت وی در انجا باشد اعزام شدند اما وی در این محل ها حضور نداشت .

یک مقام آگاه در این باره گفت : در صورتی که نجفی به عنوان مظنون این جنایت خود را معرفی نکند حکم جلب وی صادر خواهد شد.

در حال تکمیل...