شهردار تبریز:
شهردار تبریز با اشاره به تلاش‌های مجموعه شهرداری برای جذب سرمایه گذار، گفت: به دنبال جذب سرمایه گذاری هستیم که بتواند در پروژه‌های ما ایجاد ارزش افزوده کند.
کد خبر: ۷۵۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 02 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر صبح امروز در یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: تلاش داریم به دنبال سرمایه گذار واقعی و اثرگذار باشیم نه اینکه راه قبلی را ادامه دهیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر سرمایه برداری اتفاق می افتد تا سرمایه گذاری، افزود: ما به سرمایه گذاری نیاز داریم که بیاید و برای شهر هزینه کرده و نیاز شهر را برطرف کند.

ایرج شهین باهر با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار واقعی، تصریح کرد: به دنبال حل و فصل موارد و مشکلات قبلی هستیم که چند سال است هنوز تعیین تکلیف نشده اند.

شهردار تبریز همچنین اظهار داشت: نگاه به سرمایه گذار، شراکت در املاک و مستغلات شهرداری است که به نظر من این سرمایه گذاری نبوده و نتیجه خوبی در پی نداشته است.

او با اشاره به اینکه متاسفانه امروز وضعیت اقتصادی در ساخت و ساز مشخص نیست، گفت: در حال حاضر توجیه و امنیت اقتصادی برای بخش خصوصی وجود ندارد. فضا اکنون برای سرمایه گذاری مناسب نیست و اکثر سرمایه‌ها به سمت طلا و دلار می‌رود.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع پرداخت حقوق کارکنان مجموعه شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: کلیه حقوق کارکنان شهرداری یکسان و با عرف معمول پرداخت می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار