با ارسال نامه‌ای به دادستان کشور:
بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز در نامه‌ای به دادستان کشور خواستار خلعیت خریدار ماشین سازی تبریز و تغییر مدیرعامل و هیئت مدیره این کارخانه شد.
کد خبر: ۷۵۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ 02 June 2019
بسیج دانشجویی دانشگاه سهند خواستار تغییر مدیرعامل و هیئت مدیره ماشین سازی تبریز شد

به گزارش تابناک تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز طی نامه‌ای درمورد وضعیت نگران کننده کارخانه ماشین سازی تبریز به دادستان کشور نوشت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده و با توجه به حکم ۲۰ ساله خریدار ماشین سازی تبریز و ابهام جدی در وضعیت آینده و برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی آتی که گریبان‌گیر باقی کارخانه‌هایی همچون نیشکر هفت تپه را گرفت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند درخواست خلعیت خریدار، تغییر مدیرعامل و هیئت مدیره این مجموعه را دارد.

متن این نامه به شرح زیر است:

با بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده و با توجه به حکم ۲۰ ساله خریدار ماشین سازی تبریز و ابهام جدی در وضعیت آینده و برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی آتی که گریبان‌گیر باقی کارخانه‌هایی همچون نیشکر هفت تپه را گرفت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند درخواست خلعیت خریدار، تغییر مدیرعامل و هیئت مدیره این مجموعه را دارد.

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین قول پیگیری مجدانه رئیس قوه قضائیه لازم به ذکر است هرگونه تخطی از اصول فروش ماشین سازی اعم از برگزاری مزایده و فروش با مذاکره، فروش به قیمت روز و رعایت اهلیت خریدار قانونی نخواهد بود و با اقدام قاطع دانشجویان انقلابی مواجه خواهد شد.
بسیج دانشجویی دانشگاه سهند خواستار تغییر مدیرعامل و هیئت مدیره ماشین سازی تبریز شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار