عملکرد دولت در بحران سیل شمال قابل قبول نبود
در نظرسنجی تابناک مازندران که حدود دو ماه انجام شد واین سوال مطرح گردید : عملکرد دولت در ارتباط با بحران سیل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید ، تنها 23/46 درصد مردم از عملکرد دولت برای سیل زده ها رضایت داشتند و اکثریت مخاطبان ، نارضایتی خو را اعلام کردند .
کد خبر: ۷۵۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 08 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، در شروع سال جدید شاهد بارش ها وسیل فراوان در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق شمالی بودیم. این بارش ها در مناطق شمالی کشور شدت بیشتری داشته تا جایی که متاسفانه باعث وقوع سیل در مناطقی از استان های گلستان و مازندران شده است . البته متعاقب آن سیل ویرانگر به استانهای دیگر کشیده شد و این مناطق دچار آسیب های جدی شده و در محاصره آب قرار گرفتند.

ارزیابی عملکرد دولت در ارتباط با بحران سیل شمال


بر اساس این گزارش، در زمانی که تعداد زیادی از هموطنان ما زیر آوار سیل نظاره گر خرابی خانه و کاشانه خود بودند بسیاری از مسئولان وعده و وعیدهای شیرینی به این هموطنمان مظلوم دادند.
ولی با گذشت چندین هفته انتظارات برآورده نشد و هنوز تعداد زیادی از این عزیزان با مشکلات ناشی از سیل مواجه هستند .
هر چند خسارت سیل فراوان است ولی این دلیلی نیست که هموطنان سیل زده و عزیزمان بلاتکلیف بمانند.
هنوز آثار سیل غارتگر در منطقه شرق مازندران و مناطق زیادی از استان گلستان قابل مشاهده است .
اين سيل احتمال خودكشي، بحران در روابط بين فردي و از هم پاشيدگي خانواده ها اضطراب به ويژه در كودكان را مي تواند براي سيل زدگان به دنبال داشته باشد.
عنوان یک حادثه طبیعی در سطح جهان بارها و بارها اتفاق افتاده است اما در سیل و بحران اخیری که به وجود آمده سوالاتی مطرح می شود که مسئولان دولتی باید پاسخگوی آن باشند، نکته اول اینکه آیا مگر میزان بارش ها و احتمال سیل از قبل پیش بینی نشده بود پس چرا در سیل اخیر که از گلستان آغاز شد آقای استاندار به سفر خارجی رفته بود؟...
جالب این که در نظرسنجی تابناک مازندران که حدود دو ماه انجام شد واین سوال مطرح گردید : عملکرد دولت در ارتباط با بحران سیل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید ، تنها 23/46 درصد مردم از عملکرد دولت برای سیل زده ها رضایت داشتند و اکثریت مخاطبان ، نارضایتی خو را اعلام کردند .
به هر حال امیدواریم مسئولان محترم توجه بیشتری به مردم مناطق سیلزده داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار