تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹، میزبان خود ژاپن را شکست داد.
کد خبر: ۷۵۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 09 June 2019

تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 که در شهر توکیو به مصاف ژاپن میزبان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران بازی با ژاپن را در غیاب غفور، معنوی‌نژاد و موسوی با ترکیب سعید معروف، پوریا یلی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد. کار شاگردان کولاکوویچ در نبود بازیکنان مصدوم تیم و در مقابل تیمی که از حمایت تماشاگران خود بهره می‌برد، بسیار سخت به نظر می‌رسید. تیم ایران در ست نخست اما با درخشش مجرد، دفاع تور بهتر و اشتباهات کمتر با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسید.

 

مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم شاید در بهترین زمان ممکن که ایران با یک قدرت آسیایی مواجه شده بود، اتفاق افتاد. شاید اگر غفور و موسوی در دیدار با یک تیم قدرتمند اروپایی مصدوم می‌شدند، نتیجه چندان مطلوبی برای تیم ملی به دست نمی‌آمد. نتیجه ست دوم نیز 25 بر 21 به سود ایران رقم خورد.

برتری فنی و تاکتیکی تیم ایران بر ژاپن، طوری بود که نیازی به تغییر یا ارائه یک برنامه خاص مقابل ژاپن نداشت. ترکیب جوان و باتجربه ایران در ست سوم نیز میزبان خود را با نتیجه 25 بر 19 شکست داد تا یک پیروزی 3 امتیازی دیگر برای ایران رقم بخورد. بازی با سرویس بدون بازگشت پوریا فیاضی به پایان رسید.

شاگردان کولاکوویچ با 16 امتیاز از 5 پیروزی و یک شکست مقابل برزیل، توکیو را به مقصد ارومیه ترک خواهند کرد.

تیم ملی ایران در حالی در ششمین بازی خود به پیروزی پنجم رسید که در لیگ ملت‌های سال قبل برای ثبت پنجمین پیروزی، 13 بازی صبر کرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های 2019 از 24 تا 26 خرداد 1398 به میزبانی ارومیه با تیم‌‌های کانادا، لهستان و روسیه روبرو می‌شود.تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار