رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با نمایندگان استان آذربایجان شرقی:
جلسه مجمع نمایندگان مجلس استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس کل بانک مرکزی، دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس و برخي از فعالان اقتصادی برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 14 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، در این دیدار كه شب گذشته در تبريز انجام شد استاندار آذربایجان شرقی، دکتر پورمحمدی با اشاره به توانمندی استان گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین مجموعه های صنعتی و اقتصادی در حوزه های مختلف استان برقرار است و در همين زمينه خواستار توجه هرچه بيشتر بانك مركزي در اين زمينه شد.

رئیس کل بانک مرکزی نيز با تاکید بر اینکه در دو ماه و نیم ابتدایی سال جاری حدود ۹/۵ میلیارد دلار برای واردات ارز تأمین شد، خاطرنشان کرد: علی رغم تحریم ها و تلاش های آمریکا و مشکلاتی که وجود دارد سال گذشته نيز ٤٠ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین کردیم. وی افزود صادرکننده های غیرنفتی امسال همراهی خوبی دارند.

دکتر همتی با بیان اینکه بايد باورمان شود در کشور، سخت ترین نوع تحریم ها اعمال شده است افزود: ضروری است رفتارمان بايد منطبق با تحریم ها شود.

 وی در پایان تاکید کرد: بانک ها برای ایجاد رونق تولید باید در اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان همراهی لازم را داشته باشند.

در حاشیه این دیدار نمایندگان مجلس نیز به بیان اظهارات خود از قبیل حل مشکلات بانکی، مسائل توسعه ای و درخواست های مختلف که به کمک بانک مرکزی رفع می شود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار