ورزش3،مسئولان تراکتورسازی قصد دارند مذاکرات خود با مهاجم بریتانیایی را از سر بگیرند؛ مذاکراتی که احتمال دارد به ماندن او در جمع سرخپوشان منجر شود.
کد خبر: ۷۵۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 17 June 2019

سال گذشته که آنتونی استوکس با تراکتورسازی قرارداد بست خیلی ها از حضور این بازیکن ایرلندی در جمع سرخپوشان غافلگیر شدند و به تمجید از این خرید خوب پرداختند. استوکس به عنوان یک مهاجم گلزن و بازیکنی که از کیفیت فنی بالایی برخوردار است، بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست بازی های نسبتا خوبی نیز برای تراکتور انجام بدهد. مساله ای که درباره او آزاردهنده به نظر می رسید اما حواشی و بی نظمی های این بازیکن بود.

 

استوکس در چند مرحله وقتی برای رفتن به مرخصی ایران را ترک کرد، در بازگشت به تبریز تاخیر داشت و همین موضوع باعث شد اختلافاتی با مسئولان تراکتورسازی پیدا کند و حتی در نیم فصل شایعه جدایی اش نیز مطرح شود. او اما در نهایت تا پایان فصل هجدهم لیگ برتر در تراکتورسازی ماند و موفق شد 11 گل در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی برای سرخپوشان آذربایجان بزند.

 

با پایان یافتن فصل گذشته اما شایعات درباره جدایی استوکس به اوج رسید و خیلی ها پایان کار این بازیکن با تراکتورسازی را اعلام کردند. این در شرایطی است که استوکس با تراکتورسازی قراردادی دو ساله امضا کرده بود و حالا یک سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است. مهاجم بریتانیایی این روزها به کشورش سفر کرده و در کنار خانواده مشغول به استراحت است و شاید از تصاویری که در فضای مجازی منتشر می کند، اینطور به نظر برسد که دیگر نمی خواهد به ایران برگردد اما او اگر خواهان فسخ قرارداد باشد، باید مسئولان باشگاه را برای جدایی راضی کند.

 

از طرف دیگر با توجه به اینکه تراکتورسازان در صورت جدایی استوکس نیاز به جذب یک مهاجم طراز اول خواهند داشت و در بازار کنونی نقل و انتقالات نیز به خدمت گرفتن چنین بازیکنی دشوار به نظر می رسد مسئولان باشگاه در وهله اول هدفشان حفظ بازیکنان خود است و آنها قصد دارند با مهاجم بریتانیایی شان وارد مذاکره شوند.

 

بر این اساس مسئولان تراکتورسازی از فردا مذاکرات خود با استوکس را برای توافق مالی سال آینده آغاز خواهند کرد و اگر در این مذاکرات با او به توافق دست پیدا کنند، او را برای لیگ نوزدهم نیز حفظ خواهند کرد.
تراکتورسازی به غیر از استوکس برای فصل آینده لیگ برتر ساسان انصاری و محمدرضا آزادی را نیز در خط حمله در اختیار دارد که می توانند مهره های مفیدی برای تیم شان باشند.

آنتونی استوکس نقل و انتقالات 1398 تراکتورسازی تبریز

از سراسر وب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار