معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تبریز از نظر فضای کارآفرینی و نیروی انسانی مستعد و تحصیل‌کرده، اکوسیستم مناسبی برای فعالیت‌های دانش‌بنیان دارد و در واقع پایتخت بسیاری از اهداف اقتصاد دانش‌بنیان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۵۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 18 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، سورنا ستاری صبح در تبریز، با بیان اینکه اقتصاد دانش‌بنیان یکی از بحث‌های جدی در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، افزود: شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی به دلیل برخورداری از فضای کارآفرینی مناسب، نیروی انسانی تحصیل‌کرده و دانشگاه‌های خوب یکی از مناطق مستعد در این زمینه است.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در طول سفر به آذربایجان شرقی، گفت: هدف از این سفر، بررسی روند پیشرفت کارهای قبلی و همچنین تصمیم‌گیری برای اقدامات تاثیرگذار در آینده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز به منظور بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و افتتاح چند طرح فناورانه، وارد فرودگاه تبریز شد و مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.

امروز با حضور معاون رئیس جمهور، فعالیت صندوق پژوهش و فناوری ارس و عملیات اجرایی ایجاد هاب تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان در منطقه آزاد ارس آغاز خواهد شد.

ستاری همچنین از سایت گلخانه‌ای منطقه آزاد ارس، دو شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی، کارخانه داروسازی دانا و مزرعه های‌تک در تبریز بازدید می‌کند.

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ساختمان جدید مرکز رشد دانشگاه تبریز هم امروز با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

ستاری همچنین در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنایع دستی جهان اسلام در دانشگاه هنر اسلامی تبریز و نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار