کد خبر: ۷۵۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 22 June 2019

جدایی اخباری از تراکتور در گروی موافقت دنیزلی

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تصمیم گیری درباره محمدرضا اخباری را به مصطفی دنیزلی سپرده اند.

محمدرضا اخباری دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال که نیم فصل لیگ هجدهم با قراردادی 3.5 ساله به تراکتورسازی برگشت، پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده است. درباره اخباری گفته می شود که مسئولان باشگاه استقلال سخت پیگیر حضور او در تیم خود هستند و مذاکرات اولیه را نیز با این بازیکن انجام داده اند.

در این خصوص مدیران باشگاه تراکتورسازی همه چیز را درباره اخباری به مصطفی دنیزلی واگذار کرده اند و این مربی ترک تبار باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند. غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت اخباری به باشگاه خبرنگاران گفته است: «وضعیت یکسری از بازیکنان ما هنوز مشخص نشده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. اگر دنیزلی خواهان حفظ برخی از بازیکنان از جمله اخباری باشد به طور حتم فصل آینده هم در تیم می‌مانند، در غیر این صورت به تیم دیگری می‌روند.»

 

اردوی تراکتورسازی در ترکیه قطعی شد

بر این اساس مصطفی دنیزلی در سفری که شب گذشته به ترکیه داشت قرار است از امکانات کمپ مورد نظر تراکتورسازان بازدید کند و شرایط مهیای حضور اعضای تیم در این کشور شود.

 به احتمال فراوان تراکتورسازان از هفته دوم اردوی تدارکاتی خود در ترکیه را برپا می کنند و در جریان این اردو نیز چند بازی تدارکاتی با تیم های سوپرلیگی ترکیه انجام خواهند داد.

دنیزلی دو دستیار خارجی به تراکتور می‌آورد

طبق هماهنگی هایی که مصطفی دنیزلی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی انجام داده قرار است او دو دستیار خارجی که احتمالا ترک تبار هستند را همراه خود به ایران بیاورد. دنیزلی طی روزهای گذشته همراه با ساکت الهامی دستیار ایرانی اش تمرینات تراکتور را زیر نظر گرفت و قرار است که در سفری که به ترکیه دارد دو دستیار خارجی اش را نیز مشخص کند.

 

او 4 دستیار خارجی را زیر نظر گرفته و قرار است با دو نفر از آنها به توافق برسد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید روز سه شنبه که مرخصی دنیزلی به پایان می رسد، این دو مربی ترک تبار نیز همراه او به تبریز سفر می کنند تا در تمرینات حاضر شوند و کارشان را استارت بزنند.ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار