استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: همچنان‌که پیش از این اعلام کرده‌ام تبریز باید به پایتخت دیپلماسی منطقه تبدیل شود و تمامی نواقص موجود بر سر راه تحقق این هدف، باید توسط مسئولان امر، شناسایی و رفع شود.
کد خبر: ۷۵۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 22 June 2019

محمدرضا پورمحمدی در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری دهمین اجلاس رشد و توسعه شهری و حفاظت از بافت تاریخی در حوزه اوراسیا، با اشاره به برگزاری این رویداد علمی از 28 مرداد تا 8 شهریور امسال در تبریز، گفت: امیدوارم با همکاری تمامی دست‌اندرکاران اجرایی، این اجلاس با رعایت استانداردهای بین‌المللی و در شأن و جایگاه خطه آذربایجان برگزار شود.

وی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی استان در برگزاری این اجلاس علمی تاکید کرد و افزود: متولیان اجرایی برنامه، برای غنی‌سازی محتوایی و علمی این اجلاس تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی برگزاری رویدادهای بین‌المللی در کشورمان را در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی برای انزوای ایران تلاش می‌کنند، موثر خواند و گفت: برگزاری رویدادهای بین‌المللی در تبریز می‌تواند جمهوری اسلامی ایران و استان آذربایجان شرقی را در کانون توجه کشورهای جهان قرار دهد که در این خصوص باید تدابیر مناسب و کاربردی اتخاذ شود.

وی با اشاره به کاستی‌های حوزه دیپلماسی در استان، تاکید کرد: همچنان‌که پیش از این اعلام کرده‌ام تبریز باید به پایتخت دیپلماسی منطقه تبدیل شود و تمامی نواقص موجود بر سر راه تحقق این هدف، باید توسط مسئولان امر، شناسایی و رفع شود.

پورمحمدی همچنین بر لزوم توجه علمی به رشد و توسعه شهری در تبریز به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت ارشد استان و تدوین استراتژی موثر شهری در این حوزه تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار