نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر گامی اثر گذار در جهت کاهش آسیب های این بلای خانمان سوز است که باید به صورت جدی از سوی دستگاه های متولی و خانواده ها دنبال شود.
کد خبر: ۷۵۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 24 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح بین المللی است، گفت: کشورمان در مقابله جدی با این بلای خانمان سوز اهتمام جدی دارد و اقدامات شایسته و پیشگیری اولیه، درمانی و حمایت‌های اجتماعی برای مقابله و درمان این معضل در کشور انجام شده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مبارزه با اعتیاد و موادمخدر اولین اولویت کشور است، افزود: این موضوع جزء پنج آسیب اجتماعی مطرح است و ۹۰ درصد از مردم از شیوع موادمخدر نگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: همجواری ایران با افغانستان و تهاجم فرهنگی دشمن و نفوذ خاموش دشمنان و نقش برخی عوامل ساختاری، سیاسی و برخی عوامل فرهنگی، خانوادگی باعث شده است تا موادمخدر شیوع یابد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر انتظار مردم برای کاهش اعتیاد مطرح است، افزود: دغدغه مردم و مسئولان، نخبگان و مراکز علمی و دانشگاهی باید در سمتی برای یافتن راه چاره در این زمینه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با دعوت از فرهیختگان و اندیش ورزان برای انجام طرح های تحقیقاتی برای مبارزه با این پدیده شوم گفت: علمی کردن مبارزه با موادمخدر و بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاهی ضروری است و امیدواریم برخی از پایان‌نامه ها نیز در زمینه مبارزه با موادمخدر انجام گیرد./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار