به گزارش تابناک تبریز به نقل از خبرگزاری‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری صبح سه‌شنبه با دیدار با مدیران ارشد نظام سلامت کشور دیدار کرد.

در ادامه گزیده صحبت‌های حسن روحانی را می‌خوانید:

** بسیار مهم است که در کشور مردم را شاد نگه داریم چرا که بخشی از بهداشت مردم متکی به بانشاط و امیدوار بودن آن‌ها نسبت به آینده است.

** باید در حد ضرورت‌های قانونی در زندگی مردم مداخله شود؛ اگر بخواهیم در هر جا و در هر مسئله‌ای در زندگی مردم مداخله کنیم، این مداخلات خود ضد بهداشتی خواهند بود.

** رسانه‌ها و مؤلفان از امانت‌داران مردم هستند و باید در صیانت از امانت مردم تلاش کنند. آن‌ها نباید مردم را مأیوس و ناامید نمایند.

** باید تلاش کنیم با بیان واقعیات، نشاط مردم را افزایش دهیم.

** کار آمریکا تحریم نیست کار ضدبشری است فعالیت‌هایی علیه حقوق بشری است و تمام ملت ایران را تحریم کرده است.

** خوشبختانه کارهایی که امروز آمریکا انجام می‌دهد به معنای شکست قطعی آمریکاست و در این زمینه تردید ندارم وگرنه هیچ آدم عاقلی این کار را انجام نمی‌دهد. یعنی در هیئت حاکمه و کاخ سفید یک سرخوردگی عجیبی بوجود آمده است،  آن هم سردرگمی بزرگ. سرخورده شدند چون هرکاری می‌کنند به نتیجه نمی‌رسند چون توقعشان این بود که کشور را ظرف 2 یا 3 ماه بهم می‌ریزد.

** آنها در همه داستان‌ها سرخورده شدند. سرخورده شده بودند و اخیرا سردرگم هم شدند. کارهای عجیب غریبی می‌کنند و من تا الان یاد ندارم کسی و کشوری از این دست کارها کرده باشد. این به خاطر سردرگمی بزرگی است دچار ناتوانی شده‌اند.

** کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده است.

** وقتی پهپادشان فضای سرزمینی کشور را نقض می‌کند و در دقایق اول با واکنش ما روبرو می‌شود آنها را عصبانی می‌کند، بیشتر هم از این عصبانی هستند که با سامانه داخلی آن را سرنگون کردیم نه باسامانه اس 300 و یا مشابه آن. موشک و رادارش ساخت ایران است، یعنی با رادار ایرانی سرچ و لاک کردیم و با موشک ایرانی آن را هدف قرار دادم و این کار عظیم و بزرگی است.

** ما دست همه آنهایی که این صنعت داخلی را ایجاد کردند در وزارت دفاع و دست همه آنهایی که در سپاه از آن بخوبی استفاده کردند می‌بوسیم که کاری عظیم انجام دادند.

این خبر تکمیل می‌شود.