استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر افزایش نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی، اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی به هیچ وجه با موارد گران‌فروشی و احتکار، مماشات نکنند و دست دلالان و سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط اقتصادی فعلی را قطع کنند.
کد خبر: ۷۵۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ 26 June 2019

به گزارش تابناک تبریز،محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، افزود: دلیلی ندارد افرادی که به مردم رحم نمی‌کنند مورد لطف و بخشش دستگاه‌های نظارتی قرار گیرند.

وی نقش اصحاب رسانه را در برخورد با متخلفان و اخلالگران اقتصادی موثر دانست و افزود: از اصحاب رسانه بخصوص صداوسیما انتظار دارم همان‌طور که اخبار مربوط به گرانی و احتکار را منتشر می‌کنند، عملکرد دستگاه‌های نظارتی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران را نیز به مردم اعلام کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از نظارت‌های موثر مسئولان بر توزیع کالاهای اساسی مردم و برخورد با متخلفان، گفت: تأمین کالاهای اساسی مردم، از اصلی‌ترین اولویت‌های مدیریت ارشد استان است و مسئولان امر باید تلاش کنند تا هیچ مشکلی در دسترسی مردم استان به کالاهای اساسی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در تامین نیازمندی‌های اساسی مردم هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: تمامی کالاهای ضروری در استان به وفور موجود بوده و در بین اصناف و کسبه توزیع شده است؛ به عنوان مثال میزان جوجه‌ریزی بیش از ۴۵ درصد و تولید گوشت نیز بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

پورمحمدی با اشاره به افزایش قیمت قند و شکر در بازار استان، گفت: با تلاش مسئولان و همکاری خوب اتاق اصناف، شاهد تعدیل قیمت قند و شکر هستیم که از این بابت از تمام اصناف که با دستگاه‌های نظارتی همکاری کردند تشکر می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به اخذ هرگونه وجه از مردم توسط مدارس دولتی هشدار داد و گفت: بر اساس قانون و تاکید شخص وزیر، هیچ یک از مدارس دولتی، حق اخذ وجه در هنگام نام‌نویسی از دانش‌آموزان را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی، برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: مدارس غیرانتفاعی نیز حق افزایش شهریه ثبت‌نام نسبت به سال تحصیلی گذشته را ندارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار