اولین تمرین تراکتور مدل ۹۸ با حضور پرشورها برگزار و طی مراسمی بازیکنان و مربیان این تیم به هواداران معرفی شد.
کد خبر: ۷۵۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ 26 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، این مراسم برای معرفی بازیکنان و سرمربی جدید تیم با حضور هواداران در زمین چمن از ساعت ۱۹ در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شد.

برای ورود کادرفنی و بازیکنان، فرش قرمز پهن شد تا با مقدمات شکیل وارد زمین چمن شوند. در زمین نیز پرچم های تراکتور نصب ودر اطراف زمین چمن چندین بنر خوشامدگویی برای مصطفی دنیزلی نصب شده و هواداران به شدت سرمربی ترکیه ای خود را تشویق کردند.

پس از کلام الله قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران خواننده شعر تراکتور اصغر صفی پور به اجرای زنده چند آهنگ پرداخت.
در ادامه با معرفی مجریان برنامه و در میان تشویق هواداران بازیکنان به ترتیب محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، رضا سیف اللهی، محمدرضا خانزاده، یوکیا سوگیتا، ایمان سلیمی، ساسان انصاری، سید احمد موسوی، سعید مهری، میثم تیموری، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، محمد مسلمی‌پور، سبحان خاقانی، حامد حسینعلی‌زاده، اکبر ایمانی، احسان حاج صفی و محمدرضا آزادی به زمین فراخوانده شده و در دایره میانی جمع شدند.

همچنین اعضای کادرفنی به ترتیب موراد آیهان آیدین و ساکت الهامی سرپرست تیم احد شیخ‌لاری به زمین آمدند و در انتها در میان تشویق شدید تماشاگران مصطفی دنیزلی وارد زمین شد. هواداران به شدت دنیزلی را تشویق کرده و به او خوش‌آمد گفتند. دنیزلی پس از دور افتخار در مقابل هواداران دقایقی برای آنها سخنرانی کرد.

مهدوی فرماندار تبریز، زنوزی مالک باشگاه و صادقیان مدیرعامل باشگاه که در جایگاه ویژه حضور داشتند همراه با شال تراکتور وارد زمین چمن شدند و به دنیزلی خوش آمد گفتند.

پس از پایان مراسم معارفه جلسه تمرینی بازیکنان زیر نظر دنیزلی و تشویق هواداران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :